Mindshare Polska: Awanse i nowi liderzy zespołów klienckich

Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Wraz z objęciem funkcji Director, Client Leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilever w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-02-22

Nowym Managerem w zespole pracującym dla marek Unilever została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza działem Food. Natomiast Anna Milewska, pełniąca dotychczas funkcje Head of the Team Unilever, obejmuje nadzór nad pracami zespołu Client Leadership odpowiedzialnego za obsługę m.in. koncernów Sanofi, BP, Volvo oraz booking.com.

Żaneta Szysz na stanowisku Director, Client Leadership będzie nadzorować realizację działań komunikacyjnych dla wszystkich marek należących do koncernu Unilever oraz zarządzanie bieżącą obsługą klienta w Polsce. Posiada ośmioletnie doświadczenie w tworzeniu kompleksowych strategii i komunikacji marketingowej. Do zespołu domu mediowego Mindshare Polska dołączyła w 2016 roku, obejmując stanowisko Managera. Jej dotychczasowe obowiązki przejmuje Małgorzata Żeleźnik. Żaneta Szysz i Małgorzata Żeleźnik wcześniej pracowały w agencji ZenithOptimedia, obsługując mediowo m.in. Totalizator Sportowy, a także marki z porfolio L’Oreal.

Wraz ze zmianami w obsłudze teamu Unilever, Anna Milewska, Director w pionie Client Leadership, przejmuje zarządzanie pracami zespołu odpowiedzialnego za obsługę koncernu Sanofi, BP, Volvo, United International Pictures, czy platformy Booking.com. Anna Milewska do grona dyrektorów Mindshare Polska dołączyła w 2015 roku, obejmując stanowisko Director pionu Client Leadership.

Z branżą mediową jest związana od ponad 20 lat, doświadczenie zawodowe gromadziła m.in. w ZenithOptimedia Group czy Bates Poland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj