Historia pokazuje najwspanialsze chwile w życiu mężczyzny – jego miłość, jej utratę, wspomnienia z podróży, polityczne przepychanki i wyjątkowe doświadczenia. Kiedy retrospekcja dobiega końca, mężczyzna otwiera oczy, zdając sobie sprawę, że podczas tak intensywnego życia brakuje mu jednego elementu do pełni szczęścia. Zobaczcie jakiego!
PS
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Niedawno Toyota pozwoliła nam wziąć głęboki oddech i zastanowić się nad tym, że jeśli się chce, można osiągnąć wszystko. Marka uruchomiła specjalne konto na Instagramie @SeeLikeMenna, które zabiera ludzi w świat oczami 18-letniej brytyjskiej paraolimpijki Menny Fitzpatrick.
Profil na Instagramie jest częścią kampanii „Start Your Impossible”, w której marka pokazuje sportowców olimpijskich i paraolimpijskich jako zwykłych ludzi, którzy przełamują stereotypy niepełnosprawności jako ograniczającej życie. Toyota motywuje do pokonywania siebie.
Chęć przekraczania granic i spełnianie marzeń daje motywację do pokonywania swoich ograniczeń i działania, dzięki czemu możesz dokonać niemożliwego. Samsung stawia na innowacje w urządzeniach mobilnych, by pomóc na każdym etapie życia. Zobaczcie poruszającą opowieść o tym, że urodziliśmy się, by osiągać niemożliwe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing