Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Humanoid przedstawia największy trend roku 2018… Jest nim nienawiść

Humanoid przedstawia największy trend roku 2018… Jest nim nienawiść
Duńska marka Bianco w swojej najnowszej kampanii postanowiła poruszyć bardzo poważny temat. Jest nim nienawiść.
O autorze
1 min czytania 2018-02-27

Agencja reklamowa AGENCY & CO oraz duńska marka Bianco rozpoczęły kampanię „Hate is so 2018”, w której to humanoid, przetwarzająca miliony informacji dziennie, opisuje największy trend 2018 roku… nienawiść! Kampania robi wrażenie!

PS

Jesteśmy społeczeństwem, które codziennie spędza kilka godzin przed monitorem, który w jakiś sposób zabezpiecza nas przed falą nieprzyjemnych reakcji innych. Czy wirtualne obrażanie boli mniej niż takie doświadczone na ulicy? Czy tak chętnie i z łatwością bylibyśmy w stanie obrazić innych przechodniów? „In real life” to eksperyment społeczny, który przenosi wulgaryzmy z sieci na chodniki wielkich miast.

PS2

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na pewno nie raz spotkaliście się z sytuacją, w której ktoś pada ofiarą przemocy ze strony rówieśników, czy to w szkole, czy w Internecie. Prześladowanie jest problemem trudnym, ale istnieje proste rozwiązanie, dzięki któremu możesz komuś pomóc, reaguj!

Słuchaj podcastu NowyMarketing