Humanoid przedstawia największy trend roku 2018… Jest nim nienawiść

Humanoid przedstawia największy trend roku 2018… Jest nim nienawiść

Duńska marka Bianco w swojej najnowszej kampanii postanowiła poruszyć bardzo poważny temat. Jest nim nienawiść.

Agencja reklamowa AGENCY & CO oraz duńska marka Bianco rozpoczęły kampanię "Hate is so 2018", w której to humanoid, przetwarzająca miliony informacji dziennie, opisuje największy trend 2018 roku… nienawiść! Kampania robi wrażenie!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Jesteśmy społeczeństwem, które codziennie spędza kilka godzin przed monitorem, który w jakiś sposób zabezpiecza nas przed falą nieprzyjemnych reakcji innych. Czy wirtualne obrażanie boli mniej niż takie doświadczone na ulicy? Czy tak chętnie i z łatwością bylibyśmy w stanie obrazić innych przechodniów? „In real life” to eksperyment społeczny, który przenosi wulgaryzmy z sieci na chodniki wielkich miast.

PS2

Na pewno nie raz spotkaliście się z sytuacją, w której ktoś pada ofiarą przemocy ze strony rówieśników, czy to w szkole, czy w Internecie. Prześladowanie jest problemem trudnym, ale istnieje proste rozwiązanie, dzięki któremu możesz komuś pomóc, reaguj!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij