All you need is LOT! Najnowsza kampania dla Polskich Linii Lotniczych LOT przygotowana przez PromoAgency

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
All you need is LOT! Najnowsza kampania dla Polskich Linii Lotniczych LOT przygotowana przez PromoAgency

Z okazji Święta Zakochanych, Polskie Linie Lotnicze LOT zorganizowały wyjątkową promocję, w trakcie której klienci mogli kupić bilety w super cenie tylko dla dwojga. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja PromoAgency.

“All you need is LOT” to hasło najnowszej Walentynkowej Promocji flagowego polskiego przewoźnika LOT. W dniach od 12-14 lutego 2018 roku klienci mogli zaskoczyć ukochaną osobę romantyczną wycieczką i wybrać idealny dla siebie kierunek. Należy zaznaczyć, że podjęte działania marketingowe zostały przeprowadzone nie tylko na rynku polskim, ale również niemieckim, francuskim, włoskim i węgierskim. Materiały promocyjne zostały przygotowane także dedykowanym rynkom wersjom językowym. W ramach projektu, Agencja PromoAgency była odpowiedzialna m.in. za Key Visual, hasło promocyjne, mailingi, banery oraz kreacje graficzne na stronę internetową lot.com i media społecznościowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PromoAgency obsługuje Polskie Linie Lotnicze LOT od 4 lat. Agencja odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnych zarówno kampanii sprzedażowych oraz wizerunkowych. Efekt podjętych działań PromoAgency dla LOT-u można zobaczyć offline i online na blisko 35 rynkach na całym świecie. Rynku polskim i rynkach zagranicznych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij