Mitsubishi Motors przedstawia program badawczy pojazdów elektrycznych w Indonezji

Firma Mitsubishi Motors przekazała dziś rządowi Indonezji osiem egzemplarzy hybrydowego SUV-a plug-in Outlander PHEV, dwa elektryczne modele i-MiEV oraz cztery stacje szybkiego ładowania baterii. Japoński producent dostarcza 10 pojazdów w ramach badań, które wyznaczą nowy kurs dla indonezyjskiego...
O autorze
1 min czytania 2018-03-02

…rynku motoryzacyjnego.

Samochody są dostarczane przez Mitsubishi Motors w ramach wspólnego projektu badawczego z Ministerstwem Przemysłu (MOI) w zakresie rozwoju infrastruktury pojazdów elektrycznych w Indonezji. Pojazdy będą służyć do przeprowadzenia szeregu badań, które określą w jaki sposób istniejąca infrastruktura transportowa Indonezji może zostać służyć pojazdom elektrycznym. Badania zakładają wykorzystanie aut w różnych środowiskach, w tym w miastach, regionach turystycznych i na odległych wyspach.

Zadaniem projektu jest również określenie potencjału zarządzania energią pojazdów elektrycznych, na przykładzie Mitsubishi Outlandera PHEV, który zostanie wykorzystany jako nośnik danych.

Osamu Masuko, dyrektor generalny Mitsubishi Motors, powiedział: „To ważny moment dla Mitsubishi Motors, dla rządu Indonezji i dla jej mieszkańców, którzy mogą czerpać większe korzyści z posiadania samochodu i życia w lepiej skomunikowanej społeczności i w bezpieczniejszym, czystszym środowisku.”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pan Masuko dodał: „Indonezję postrzegamy jako jeden z najbardziej obiecujących rynków w południowo-wschodniej Azji, jako kraj młodych ludzi, otwartych na możliwości, wynikających z posiadania samochodu. Wiążą się one jednak z wyzwaniami, jakimi jest zrównoważenie społecznego zapotrzebowania na produkty motoryzacji z wymogami ochrony środowiska.”

Dzisiejsza uroczystość jest drugim ważnym wydarzeniem dla Mitsubishi Motors w Indonezji. W kwietniu ub. roku korporacja otworzyła nowy zakład produkcyjny w Bekasi. Mitsubishi Motors sprzedaje samochody w Indonezji od czasu powstania firmy w 1970 roku i utrzymuje silne relacje z lokalnymi partnerami na terenie całego kraju.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się