Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Apple w emocjonalny sposób pokazuje pierwsze tańce… na homoseksualnych ślubach. Nowa reklama robi wrażenie

Apple w emocjonalny sposób pokazuje pierwsze tańce… na homoseksualnych ślubach. Nowa reklama robi wrażenie
W grudniu 2017 roku w Australii zalegalizowano małżeństwa osób homoseksualnych. Australijski oddział Apple w bardzo piękny sposób popiera równouprawnienie w kraju, co we wzruszający sposób prezentuje w nowej reklamie.
O autorze
1 min czytania 2018-03-05

Ujęcia w reklamie są piękne. Bez zbędnej przesady, bez nadęcia, czysta miłość i dobra jakość, bo przecież o nią chodzi „nadgryzionemu jabłku”. Poniższe wideo, jak i pozostałe filmiki kampanii „First dance” zostały nagrane przy użyciu kamery z najnowszego modelu marki.

Na kanale marki można znaleźć krótkie filmiki każdej pary.

PS

Absolut jest jedną z marek, które otwarcie działają na rzecz homoseksualistów. Przy jednej kampanii marka współpracowała z Stonewall, największą brytyjską organizacją charytatywną LGBTQ i poprosiła społeczność o przedstawienie mocy miłości przez zjednoczenie w pocałunku, by później obrandować je znakiem marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednym z elementów kampanii jest spot pod hasłem „Equal love”, w którym pokazano pary, a także ludzi różnych ras i narodowości, którzy dzielą się namiętnymi pocałunkami. W ten sposób marka chce przypomnieć, że miłość nie dba o kolor skóry, płeć, nie potrzebuje schematów i nie zna granic.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niezależnie od tego, skąd pochodzimy, jakiego wyznania jesteśmy i co nas interesuje, muzyka i taniec są uniwersalnymi językami. Levis w jednej ze swoich reklam celebruje indywidualność, podkreślając, że jest marką, która nie dzieli, a łączy ludzi.