TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Apple w emocjonalny sposób pokazuje pierwsze tańce… na homoseksualnych ślubach. Nowa reklama robi wrażenie

Apple w emocjonalny sposób pokazuje pierwsze tańce… na homoseksualnych ślubach. Nowa reklama robi wrażenie
W grudniu 2017 roku w Australii zalegalizowano małżeństwa osób homoseksualnych. Australijski oddział Apple w bardzo piękny sposób popiera równouprawnienie w kraju, co we wzruszający sposób prezentuje w nowej reklamie.
O autorze
1 min czytania 2018-03-05

Ujęcia w reklamie są piękne. Bez zbędnej przesady, bez nadęcia, czysta miłość i dobra jakość, bo przecież o nią chodzi „nadgryzionemu jabłku”. Poniższe wideo, jak i pozostałe filmiki kampanii „First dance” zostały nagrane przy użyciu kamery z najnowszego modelu marki.

Na kanale marki można znaleźć krótkie filmiki każdej pary.

PS

Absolut jest jedną z marek, które otwarcie działają na rzecz homoseksualistów. Przy jednej kampanii marka współpracowała z Stonewall, największą brytyjską organizacją charytatywną LGBTQ i poprosiła społeczność o przedstawienie mocy miłości przez zjednoczenie w pocałunku, by później obrandować je znakiem marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednym z elementów kampanii jest spot pod hasłem „Equal love”, w którym pokazano pary, a także ludzi różnych ras i narodowości, którzy dzielą się namiętnymi pocałunkami. W ten sposób marka chce przypomnieć, że miłość nie dba o kolor skóry, płeć, nie potrzebuje schematów i nie zna granic.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niezależnie od tego, skąd pochodzimy, jakiego wyznania jesteśmy i co nas interesuje, muzyka i taniec są uniwersalnymi językami. Levis w jednej ze swoich reklam celebruje indywidualność, podkreślając, że jest marką, która nie dzieli, a łączy ludzi.