UNIQUE ONE przygotowała loterię dla marki NESCAFÉ

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQUE ONE przygotowała loterię dla marki NESCAFÉ

Od marca trwa loteria promocyjna instant-win pod hasłem „Gorączka Złota NESCAFÉ” przygotowana przez agencję UNIQUE ONE dla marki NESCAFÉ (Nestlé Polska S.A.).

Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1.03.2018 i potrwa do 30.04.2018. Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty marki NESCAFÉ za minimum 10 złotych (wszystkie produkty NESCAFÉ, w tym także ekspresy NESCAFÉ Dolce Gusto), a następnie dokonać zgłoszenia na www.goraczkazłotanescafe.pl, poprzez wypełnienie formularza. Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę pieniężną. Regulamin loterii jest dostępny na stronie. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Organizator przewidział nagrody pieniężne instant win: 2500 nagród po 100 zł oraz 200 nagród po 500 zł. Na zakończenie loterii, ze wszystkich oddanych zgłoszeń zostanie wylosowanych 10 nagród w postaci sztabki złota o gramaturze 100 gram. Istnieje możliwość wymiany sztabki złota na gotówkę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij