Nowa odsłona Mint Media

Mint Media - agencja interaktywna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie, po 9 latach obecności na rynku postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Firma nie tylko zmieniła logo, ale także poszerzyła zakres usług i kompetencji.
O autorze
1 min czytania 2018-03-07

cAgencja jest obecna na rynku od 2009 roku, w tym czasie zrealizowała ponad tysiąc kampanii z przeszło 250 brandami. Głównym celem Mint Media jest kompleksowa obsługa w sferze digital oraz tworzenie zintegrowanych strategii marketingowych w social media. Poprzez takie działania agencja efektywnie buduje relacje między marką a klientem.

Nowa identyfikacja wizualna obejmuje zmienione logo, litografię, jak również zmiany w wyglądzie strony internetowej. Oprócz tych modyfikacji, agencja poszerzyła zakres działań w sferze marketingu 360 oraz rozbudowała strategię działań, opierającą się na synergii z innymi spółkami funduszu KnowledgeHub, do którego należy.

2009

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2018

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tworząc tę identyfikację wizualną chcieliśmy stworzyć coś nowego, jednocześnie nie odcinając się zupełnie od tej, która towarzyszy nam od momentu powstania. Niemniej jednak, poszerzając nasze kompetencje zależało nam na nowoczesnym, odświeżonym wizerunku, który podkreśli nasz rozwój. Uważamy że ta identyfikacja, wraz z nową, funkcjonalną stroną podkreśli charakter naszej marki – dodaje Krzysztof Zawadzki Head of Design Mint Media.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Celem wprowadzenia zmian jest wzmocnienie pozycji firmy na rynku agencji zajmujących się kompleksowymi działaniami z zakresu digital i mediów społecznościowych. Rebranding Mint Media wyznacza nowe cele i strategie, jakie planuje podjąć agencja. Zmiany są również odpowiedzią na stale ewoluujący rynek i oczekiwania klientów.

Dostosowujemy naszą ofertę do klientów z różnych branż, z którymi współpracujemy. Rebranding jest odpowiedzią na potrzeby klientów, zarówno obecnych, jak i przyszłych. Chcemy stale poszerzać zakres naszych usług. Obserwujemy rynek i zmiany, które na nim zachodzą. Cały czas inwestujemy w rozwój naszej marki, dlatego też rebranding jest naturalnym etapem, który ma otworzyć przed nami nowe możliwości – mówi Paweł Karaś, CEO Mint Media.

Mint Media zmienia swój branding po raz pierwszy od 9 lat.