Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Łukasz Mazurek dołączył do Walk Digital jako Digital Strategist

Do Walk Digital dołączył Łukasz Mazurek. Objął stanowisko Digital Strategist, na którym odpowiada za tworzenie strategii komunikacji w obszarze digital dla obecnych i potencjalnych klientów Walk. Wcześniej przez 4 lata był związany z FFW Communication.
O autorze
0 min czytania 2018-03-07

Łukasz Mazurek w branży reklamowej pracuje od ponad 7 lat. Przez ostatnie 4 lata jako Copywriter/ Creative Strategy Manager w FFW Communication tworzył koncepcje kreatywne oraz strategie działań marketingowych, obejmujących kanały digital i social media. Pracował dla takich klientów jak: Hewlett Packard Enterprise, Le Grand, Lenovo, Motorola, KFC, Kulczyk Investments, Pioneer czy Ziko. Wcześniej był związany z Pompidou, gdzie jako Copywriter zajmował się copywritingiem, tworzeniem koncepcji kreatywnych oraz uczestniczył w opracowywaniu strategii komunikacji, m.in. dla marek Plus i Samsung.