PGE Ventures to powołany w ramach Grupy Kapitałowej PGE fundusz Corporate Venture Capital, którego celem jest inwestowanie w start-upy. Zorganizowana konferencja była okazją do przedstawienia efektów pierwszej edycji programu scoutingowego oraz zaprezentowania planów funduszu na najbliższą przyszłość. Wśród zaproszonych gości znaleźli się przedstawiciele administracji publicznej, przedsiębiorcy, fundusze VC, a także organizacje wspierające startupy. Wydarzenie odbyło się 28 lutego 2018 roku, a poprowadził je Radosław Brzózka.
Agencja El Padre odpowiedzialna była za kompleksowe przygotowanie konferencji, zapewniając oprawę scenograficzną, multimedia, nagłośnienie, obsługę foto, a także catering. Była to już druga realizacja agencji dla PGE Ventures.
Zobacz również
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]