Pathfinder 23 wybrana globalną Agencją E-Commerce dla Coty

Coty global wybrało Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) jako kluczowego Partnera odpowiadającego globalnie za aktywację marek beauty w E-commerce.
O autorze
1 min czytania 2018-03-14

Pathfinder 23 będzie obsługiwał Coty w modelu End-to-End w obszarze E-commerce, zaczynając od rekomendacji strategicznych i designu po implementację E-contentu, w ramach całości portfolio Coty Consumer Beauty Brands. Marki powierzone Pathfinder 23 to: Bourjois; CoverGirl; Manhattan; Rimmel; Max Factor; Wella; Clairol; Sally Hansen; Adidas and Mass Fragrances.

“Wybraliśmy Pathfinder 23 ponieważ doświadczenie Zespołu oraz innowacyjne podejście, jakie proponują w E-commerce przekładają się na naszą istotną przewagę biznesową. E-commerce jest dla nas w Coty jednym z kluczowych obszarów, na których skupiamy się na poziomie globalnym. Szukaliśmy solidnego i elastycznego Partnera, który byłby w stanie dostarczyć najlepsze rozwiązania, w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku i międzynarodowej skali” – mówi Aurélia Hirsinger, Coty Director of E-Commerce – Consumer Beauty.

Zespół Pathfinder 23 obsługujący Klienta Coty globalnie będzie prowadzony przez seniorski duet managerów: Marka Różyckiego (Client Service Director) i Szymona Domżała (VP & Managing Partner).

Cały międzynarodowy zespół specjalistów E-commerce, pracujący dla Coty liczy obecnie 43 osoby.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

“Naszą ambicją jest opracowanie i wdrożenie dwustopniowego planu, który pozwoli zredefiniować pozycję marek beauty naszego Klienta w środowisku E-commerce. Wierzymy, że ten ambitny plan uda się zrealizować, mając tak mocnego Partnera jakim jest zespół globalny Coty. Nasz pierwszy krok to stworzenie unikatowych kreacji E-commerce dla wszystkich marek Coty na najlepszym światowym poziomie. Krok drugi to wsparcie lokalnych rynków w celu aktywacji marek” – mówi Szymon Domżał VP & Managing Partner Pathfinder 23.

Pathfinder 23 to globalna agencja budującą marki w środowisku E-commerce, funkcjonująca w ramach niezależnej platformy Brand New Galaxy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się