Pathfinder 23 wybrana globalną Agencją E-Commerce dla Coty

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pathfinder 23 wybrana globalną Agencją E-Commerce dla Coty

Coty global wybrało Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) jako kluczowego Partnera odpowiadającego globalnie za aktywację marek beauty w E-commerce.

Pathfinder 23 będzie obsługiwał Coty w modelu End-to-End w obszarze E-commerce, zaczynając od rekomendacji strategicznych i designu po implementację E-contentu, w ramach całości portfolio Coty Consumer Beauty Brands. Marki powierzone Pathfinder 23 to: Bourjois; CoverGirl; Manhattan; Rimmel; Max Factor; Wella; Clairol; Sally Hansen; Adidas and Mass Fragrances.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

“Wybraliśmy Pathfinder 23 ponieważ doświadczenie Zespołu oraz innowacyjne podejście, jakie proponują w E-commerce przekładają się na naszą istotną przewagę biznesową. E-commerce jest dla nas w Coty jednym z kluczowych obszarów, na których skupiamy się na poziomie globalnym. Szukaliśmy solidnego i elastycznego Partnera, który byłby w stanie dostarczyć najlepsze rozwiązania, w tak dynamicznie zmieniającym się środowisku i międzynarodowej skali” - mówi Aurélia Hirsinger, Coty Director of E-Commerce - Consumer Beauty.

Zespół Pathfinder 23 obsługujący Klienta Coty globalnie będzie prowadzony przez seniorski duet managerów: Marka Różyckiego (Client Service Director) i Szymona Domżała (VP & Managing Partner).

Cały międzynarodowy zespół specjalistów E-commerce, pracujący dla Coty liczy obecnie 43 osoby.

“Naszą ambicją jest opracowanie i wdrożenie dwustopniowego planu, który pozwoli zredefiniować pozycję marek beauty naszego Klienta w środowisku E-commerce. Wierzymy, że ten ambitny plan uda się zrealizować, mając tak mocnego Partnera jakim jest zespół globalny Coty. Nasz pierwszy krok to stworzenie unikatowych kreacji E-commerce dla wszystkich marek Coty na najlepszym światowym poziomie. Krok drugi to wsparcie lokalnych rynków w celu aktywacji marek” – mówi Szymon Domżał VP & Managing Partner Pathfinder 23.

Pathfinder 23 to globalna agencja budującą marki w środowisku E-commerce, funkcjonująca w ramach niezależnej platformy Brand New Galaxy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij