PRZED TOBĄ CAŁE Ż! Nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żywiec

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PRZED TOBĄ CAŁE Ż! Nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żywiec

14 marca rusza nowa odsłona kultowej już kampanii „Chce się Ż”, w której marka inspiruje Polaków do korzystania z życia. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

Marka Żywiec od 2015 roku w kampanii „Chce się Ż” z sukcesami opowiada o polskim apetycie na życie, o ciągłym nienasyceniu i czerpaniu z życia więcej. Swoją komunikację kieruje do konsumentów otwartych na nowe doświadczenia, ceniących w markach autentyczność i kreatywność. Marka w swojej najnowszej reklamie po raz kolejny pokazuje bohaterów, mających coś autentycznego do powiedzenia. Kieruje nimi ciekawość i nieoczywiste podejście do Ż. Podwodni hokeiści, łowcy burz czy zawodnicy sumo, pomimo swojej „niezwykłości” przekazują uniwersalne hasła, a puentą tegorocznego filmu jest hasło "Przed Tobą całe Ż".

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Dzięki odważnej i unikalnej platformie komunikacji z sukcesem wzmacniamy pozycję marki Żywiec, jako najlepszego piwa w Polsce– mówi Marta Kuropatwińska, Marketing Manager marki Żywiec. - Platforma „Chce się Ż” przynosi świetne efekty wizerunkowe, co przekłada się na pozycję najsilniejszej marki alkoholowej w Polsce. Mamy apetyt na więcej, dlatego nowy spot jeszcze mocniej zachęca konsumentów do czerpania z życia tego co najlepsze. Przed nami całe Ż - dodaje.

Spot emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie, kampanię na nośnikach outdoorowych i w mediach społecznościowych.

Kreację komunikacji stworzyła 2012 Agency. Reżyserami są Marco Bellone i Giovanni Consonni. Spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film, a postprodukcję wykonali: Studio Televisor - obraz, Ztudio&Burza - dźwięk. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja VML. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij