Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Polska agencja zwycięzcą europejskiego przetargu na social media dla SONY

Dzięki wygranemu przetargowi, Blueberry Group zostało główną agencją, odpowiedzialną za prowadzenie działań social mediowych marki Sony na 14-stu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
O autorze
0 min czytania 2013-06-24

Od lipca 2013 r. Blueberry Group będzie prowadziło komunikację social mediową w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Słowacji, Rumunii, Słowenii, Serbii,  Bośni i Hercegowinie, Grecji,  Litwie, Łotwie i Estonii, a także wkrótce w Bułgarii, Chorwacji i Macedonii. Przy realizacji zlecenia Blueberry będzie współpracować bezpośrednio z centralą w Londynie, agencją strategiczną Sony oraz agencją odpowiedzialną za Social Media w Europie Zachodniej.

 Jest to kolejny etap współpracy Blueberry Group z Sony: do tej pory agencja prowadziła komunikację digitalową, w tym obsługę kanałów social media, dla polskiego oddziału marki.