Polska agencja zwycięzcą europejskiego przetargu na social media dla SONY

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polska agencja zwycięzcą europejskiego przetargu na social media dla SONY

Dzięki wygranemu przetargowi, Blueberry Group zostało główną agencją, odpowiedzialną za prowadzenie działań social mediowych marki Sony na 14-stu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Od lipca 2013 r. Blueberry Group będzie prowadziło komunikację social mediową w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Słowacji, Rumunii, Słowenii, Serbii,  Bośni i Hercegowinie, Grecji,  Litwie, Łotwie i Estonii, a także wkrótce w Bułgarii, Chorwacji i Macedonii. Przy realizacji zlecenia Blueberry będzie współpracować bezpośrednio z centralą w Londynie, agencją strategiczną Sony oraz agencją odpowiedzialną za Social Media w Europie Zachodniej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 Jest to kolejny etap współpracy Blueberry Group z Sony: do tej pory agencja prowadziła komunikację digitalową, w tym obsługę kanałów social media, dla polskiego oddziału marki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij