Polska agencja zwycięzcą europejskiego przetargu na social media dla SONY

Dzięki wygranemu przetargowi, Blueberry Group zostało główną agencją, odpowiedzialną za prowadzenie działań social mediowych marki Sony na 14-stu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
O autorze
0 min czytania 2013-06-24

Od lipca 2013 r. Blueberry Group będzie prowadziło komunikację social mediową w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Słowacji, Rumunii, Słowenii, Serbii,  Bośni i Hercegowinie, Grecji,  Litwie, Łotwie i Estonii, a także wkrótce w Bułgarii, Chorwacji i Macedonii. Przy realizacji zlecenia Blueberry będzie współpracować bezpośrednio z centralą w Londynie, agencją strategiczną Sony oraz agencją odpowiedzialną za Social Media w Europie Zachodniej.

 Jest to kolejny etap współpracy Blueberry Group z Sony: do tej pory agencja prowadziła komunikację digitalową, w tym obsługę kanałów social media, dla polskiego oddziału marki.