Nike stworzyło interaktywne doświadczenie, przypominające grę Mario, dzięki któremu testujesz obuwie i dbasz o kondycję!

Nike stworzyło interaktywne doświadczenie, przypominające grę Mario, dzięki któremu testujesz obuwie i dbasz o kondycję!

Jak w zabawny, interaktywny i niecodzienny sposób zaprezentować świetnej jakości produkt, tak aby użytkownik chciał podzielić się swoim doświadczeniem w mediach społecznościowych? Nike i agencja Wieden + Kennedy Shanghai mają na to sposób!

Aby podkreślić najważniejsze cechy nowego modelu butów "Epic React", Nike stworzył platformę, która pozwala konsumentom testować buty za pomocą specjalnej gry wideo o nazwie "Reactland”. Sprawa jest prosta. Klient, który decyduje się sprawdzić buty, tworzy za pomocą technologii swój 8 bitowy awatar oraz otrzymuje specjalny joystick, za pomocą którego w grze steruje swoją postacią. Po fazie przygotowania wskakuje na bieżnię i porusza się po krajobrazach z całego świata w pięknym butach marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po testach uczestnicy otrzymują 10-sekundowe nagranie wideo ze swojej rozgrywki, dzięki czemu mogą udostępniać ją w mediach społecznościowych. Gra jest dostępna dla odwiedzających wybrane sklepy w Szanghaju, Pekinie, Kantonie i Chengdu.

PS

Najlepszym sposobem na przekonanie do siebie klienta jest bycie blisko i tworzenie wspólnych doświadczeń. Nike doskonale o tym wie, dlatego w ubiegłym roku marketingowcy marki stworzyli futurystyczny stadion lekkoatletyczny, który lepiej niż cokolwiek zmotywuje Cię do wytężonej pracy.

PS2

Co prawda pogoda za oknami nie sprzyja aktywności na zewnątrz, ale przypominamy wiosenną akcję Nike, przeprowadzoną wraz z INTERSPORT. Marki przygotowały akcję, w której w mniej niż 5 minut i 35 sekund powinno się pokonać kilometr. Na potrzeby akcji DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Miał ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij