Ruszyła kampania zapowiadająca pierwszy elektryczny model marki ŠKODA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kampania zapowiadająca pierwszy elektryczny model marki ŠKODA

Pod hasłem: „ŠKODA VISION E: Napędzana pozytywną energią” ruszyła kampania zapowiadająca pierwszego napędzanego wyłącznie energią elektryczną modelu marki ŠKODA.

W ramach kampanii krakowska agencja reklamowa OPCOM przygotowała kompleksową platformę komunikacji, która obejmuje landing page oraz działania reklamowe prowadzone w telewizji, a także w internecie. Stworzona przez OPCOM kampania ŠKODY VISION E obejmuje również wsparcie przy premierze modelu na tegorocznych Targach Motoryzacyjnych w Poznaniu, na które przygotowany został dedykowany spot reklamowy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ewa Hałabura, Account Director OPCOM: “Kampania pierwszego napędzanego wyłącznie energią elektryczną modelu marki w kreatywny sposób ukazuje wszystkie najlepsze cechy, które tworzą każdą ŠKODĘ: imponujący design, ponadprzeciętną ilość efektywnie rozplanowanego miejsca i liczne rozwiązania „Simply Clever”. ŠKODA VISION pokazuje, że przyszłość nadeszła już dziś. Jako wiodąca agencja marki, wraz z kampanią ŠKODY VISION E postawiliśmy pierwszy krok w stronę przyszłości rynku motoryzacyjnego w Polsce i na świecie”.

Po światowej premierze w Szanghaju i europejskiej prezentacji na targach IAA we Frankfurcie, SKODA VISION E będzie mieć swoją premierę na tegorocznych Targach Motoryzacyjnych w Poznaniu. Kampania modelu potrwa do 8. kwietnia br.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij