Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ogilvy i J. Walter Thompson Lemon Sky łączą swoje siły w Polsce

Działające w ramach struktur grupy WPP agencję Ogilvy i J. Walter Thompson Lemon Sky (JWT Lemon Sky) łączą swoje siły na polskim rynku, by zaoferować klientom szerszy i bardziej zróżnicowany wachlarz usług.
O autorze
1 min czytania 2018-03-22

Nowy układ umożliwia Ogilvy włączenie do swojej oferty digitalowych kompetencji JWT Lemon Sky, takich jak produkcja contentu, performance, project management, technology development i social media, podczas gdy JWT Lemon Sky skorzysta na dostępie do szerokiego zaplecza talentów pracujących w Ogilvy.

Warszawskie oddziały firm połączą swoje biura pod wspólnym adresem w połowie bieżącego roku, zachowując jednocześnie wrocławski oddział JWT Lemon Sky.

Beata Turlejska, dotychczasowa CEO JWT Lemon Sky rozstaje się z firmą, która od tej pory będzie zarządzana przez Agnieszkę Wasilewską, Prezes Zarządu i Managing Director Grupy Ogilvy w Polsce. Pozostała kadra zarządzającą JWT Lemon Sky będzie ściśle współpracować z zespołem zarządzającym Ogilvy, by zapewnić jak najszybsze i najbardziej płynne przejście okresu transformacji.

Toby Hoare, Chief Executive J. Walter Thompson Europe, powiedział: “Ogilvy dowiodło, że skutecznie umie połączyć w komunikacji kreatywność z efektywnością. Dzięki partnerstwu z JWT Lemon Sky oraz wykorzystaniu jego digitalowych, produkcyjnych i technologicznych kompetencji, stworzy potężną siłę na polskim rynku.”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

“Ten ruch wpisuje się w globalną strategią grupy WPP, polegającą na stymulowaniu synergii w biznesie przy jednoczesnym zachowaniu poszczególnych kompetencji, umiejętności i wiedzy specjalistycznej, by zapewnić jeszcze lepszą obsługę naszych klientów” skomentował fuzję Paul O’Donnell, Worldwide Executive Director, Ogilvy & Mather Chairman.

Agnieszka Wasilewska, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy w Polsce, dodaje: “Zintegrowana oferta naszej agencji, której główną osią są długoterminowe strategie komunikacji marek w oparciu o unikalne kreatywne idee, wzbogacona dodatkowo o kompetencje JWT Lemon Sky z zakresu digital będzie stanowić znaczącą wartość w budowie i rozwoju biznesu zarówno dla Klientów Ogilvy, jak i Klientów JWT.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Proces fuzji obu agencji zakończy się w 2018 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się