Ogilvy i J. Walter Thompson Lemon Sky łączą swoje siły w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ogilvy i J. Walter Thompson Lemon Sky łączą swoje siły w Polsce

Działające w ramach struktur grupy WPP agencję Ogilvy i J. Walter Thompson Lemon Sky (JWT Lemon Sky) łączą swoje siły na polskim rynku, by zaoferować klientom szerszy i bardziej zróżnicowany wachlarz usług.

Nowy układ umożliwia Ogilvy włączenie do swojej oferty digitalowych kompetencji JWT Lemon Sky, takich jak produkcja contentu, performance, project management, technology development i social media, podczas gdy JWT Lemon Sky skorzysta na dostępie do szerokiego zaplecza talentów pracujących w Ogilvy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Warszawskie oddziały firm połączą swoje biura pod wspólnym adresem w połowie bieżącego roku, zachowując jednocześnie wrocławski oddział JWT Lemon Sky.

Beata Turlejska, dotychczasowa CEO JWT Lemon Sky rozstaje się z firmą, która od tej pory będzie zarządzana przez Agnieszkę Wasilewską, Prezes Zarządu i Managing Director Grupy Ogilvy w Polsce. Pozostała kadra zarządzającą JWT Lemon Sky będzie ściśle współpracować z zespołem zarządzającym Ogilvy, by zapewnić jak najszybsze i najbardziej płynne przejście okresu transformacji.

Toby Hoare, Chief Executive J. Walter Thompson Europe, powiedział: “Ogilvy dowiodło, że skutecznie umie połączyć w komunikacji kreatywność z efektywnością. Dzięki partnerstwu z JWT Lemon Sky oraz wykorzystaniu jego digitalowych, produkcyjnych i technologicznych kompetencji, stworzy potężną siłę na polskim rynku.”

“Ten ruch wpisuje się w globalną strategią grupy WPP, polegającą na stymulowaniu synergii w biznesie przy jednoczesnym zachowaniu poszczególnych kompetencji, umiejętności i wiedzy specjalistycznej, by zapewnić jeszcze lepszą obsługę naszych klientów” skomentował fuzję Paul O’Donnell, Worldwide Executive Director, Ogilvy & Mather Chairman.

Agnieszka Wasilewska, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy w Polsce, dodaje: “Zintegrowana oferta naszej agencji, której główną osią są długoterminowe strategie komunikacji marek w oparciu o unikalne kreatywne idee, wzbogacona dodatkowo o kompetencje JWT Lemon Sky z zakresu digital będzie stanowić znaczącą wartość w budowie i rozwoju biznesu zarówno dla Klientów Ogilvy, jak i Klientów JWT.”

Proces fuzji obu agencji zakończy się w 2018 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij