Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Change Serviceplan wystartowała z kampanią wielkanocną marek grupy Maspex

Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One) wystartowała z kampanią wielkanocną promującą produkty marek należących do grupy Maspex, takich jak Krakus, DecoMorreno i Łowicz. Kampania jest prowadzona w internecie – na portalach i w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2018-03-29

Kampania promuje niezastąpione w Święta Wielkanocne produkty marek Krakus, DecoMorreno i Łowicz, które idealnie wpisują się w tradycyjną polską Wielkanoc.

W kampanijnym spocie występują Żurek i Chrzan marki Krakus, Koncentrat pomidorowy i Powidła śliwkowe Łowicz oraz kultowe Kakao DecoMorreno. Dodatkowo uwagę odbiorców przyciąga fakt, że produktom tym zostały nadane ludzkie cechy, dzięki czemu w spocie odegrały zabawne scenki pośpiechu spowodowanego wyjazdem do rodziny na Święta. Taki zabieg pozwolił pokazać, że dzięki produktom Maspex święta za granicą mogą smakować tak jak te obchodzone w Polsce.

Zależało nam na tym, aby kampania była zaskakująca. Chcieliśmy zaangażować widza w historię na tyle, by z zainteresowaniem obejrzał cały 60-sekundowy spot. Znając statystyki dotyczące oglądalności pojedynczego posta w mediach społecznościowych wiemy, że obecnie jest to nie lada wyzwanie. Dlatego w naszej kampanii postawiliśmy na humor i filmowe „smaczki”, by w ten sposób nawiązać do emocji, które budzą tradycyjne polskie przysmaki. Zależało nam też na klarownym podkreśleniu roli polskich produktów, które pozwalają rodzinom mieszkającym za granicą poczuć smak Wielkanocy z rodzinnych stron – mówi Katarzyna Włodarczyk, Senior Account Manager, Change Serviceplan (Group One).

W ramach kampanii przygotowano spoty reklamowe w wersjach 30- i 60-sekundowych. Film dostosowano także do potrzeb mediów społecznościowych, w których dostępne są jeszcze krótsze wersje. Za przygotowanie strategii kampanii, produkcję i poszczególne kreacje odpowiadała agencja Change Serviceplan należąca do Group One. Reżyserem spotu był Kordian Kądziela a operatorem Paweł Kucharczyk z Media Ready. Postprodukcją zajęło się Studio Waju.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj