TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Communication Unlimited dla Cisowianki i Unicef

Ruszyła kampania prowadzona pod hasłem: „Cisowianka partnerem Unicef w programach wodnych w Afryce.”
O autorze
1 min czytania 2018-04-09

Współpracujemy z Unicef od 2016. Na co dzień dostarczamy wodę milionom Polaków, jednak pamiętamy również o tych rejonach świata, gdzie dostęp do wody pitnej jest ograniczony lub wręcz niemożliwy. Wspólnie z Unicef staramy się to zmienić. Dzięki środkom zebranym w 2016 roku udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce, dzięki którym bezpieczna woda mogła dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy dzieci. W tym roku chcemy poprawić ten wynik.” – mówi Agata Berndt, PR Manager Nałęczów Zdrój S.A.

Kampanii outdoorowej towarzyszy komunikacja na produktach. W sklepach w całej Polsce dostępne są butelki Cisowianki z logo Unicef.

Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada Communication Unlimited, wspierająca Cisowiankę także w innych działaniach.

Communication Unlimited od lat realizuje projekty zaangażowane społecznie. Stworzyliśmy kampanię „Pij Mleko! Będziesz Wielki”, wspólnie z marką Super-Pharm uczymy niewidome kobiety robić make-up, współpracujemy z fundacją Rak’n’Roll. Cieszymy się, będąc częścią tej szlachetnej inicjatywy Cisowianki i Unicef.” – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania jest obecna na nośnikach outdoorowych w całej Polsce, potrwa do końca kwietnia 2018 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing