K2 i marka Desperados startują z nową odsłoną chatbotowej loterii na Messengerze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 i marka Desperados startują z nową odsłoną chatbotowej loterii na Messengerze

Po ubiegłorocznym sukcesie pierwszej polskiej loterii wykorzystującej messengerowego chatbota, przyszedł czas na jej nową, jeszcze bardziej udoskonaloną odsłonę.

Spółki z Grupy K2, realizując dla marki Desperados aktywację „Imprezowa wena +1000 PLN-A”, reaktywują znanego już loteryjnego chatbota, który ponownie przełamuje schematyczne podejście do tego typu projektów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzięki nowatorskiemu zastosowaniu bota w mechanice zeszłorocznej loterii Desperadosa, sprawdzanie kodów spod kapsla stało się proste, jak nigdy dotąd. Dla uczestników konkursu, forma ta okazała się dużo naturalniejsza i bardziej angażująca, niż tradycyjny landing page. Nasza loteria okazała się tak dużym sukcesem, że jej kontynuacja w kolejnych aktywacjach była oczywista. Tyle, że w nowej edycji poprzeczkę postawiliśmy sobie jeszcze wyżej - mówi Miłosz Jacyna, Social Media Director w K2 Media.

Loteria „Imprezowa wena +1000 PLN-A” została wzbogacona o nowe usprawnienia, zwiększające jeszcze bardziej atrakcyjność i spontaniczność zabawy. Najważniejszymi wprowadzonymi zmianami jest funkcja „instant WIN”, dzięki której uczestnik, po wbiciu kodu spod kapsla lub zawleczki, od razu otrzymuje od bota informację czy jego kod jest zwycięski. Przełomowe jest też zintegrowanie chatbota z usługą czek BLIK.

Najciekawszą innowacją, jaką wprowadziliśmy w naszym chatbocie, jest integracja z polskim standardem płatności BLIK. Jest to pierwszy chatbot na Messengerze, za pomocą którego można wypłacić wygraną gotówkę bezpośrednio z bankomatu, bez logowania do banku czy korzystania z jakiejkolwiek aplikacji bankowej – komentuje Maciej Maliszewski, Strateg Technologiczny z K2 Digital Transformation.

Całkowita pula nagród w konkursie wynosi ponad milion złotych. Loteria potrwa do 12 listopada b.r., a przyjmowanie zgłoszeń uczestników zakończy się 31 lipca br. Więcej informacji na temat aktywacji znajduje się na stronie: http://desperados.com.

Za przygotowanie strategii oraz kreacji do kampanii display oraz social mediów odpowiada agencja K2 Media. Nad chatbotem i jego funkcjonalnościami pracowali eksperci z K2 Digital Transformation.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij