Wystartował wielki konkurs „Grand. Błogie chwile”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartował wielki konkurs „Grand. Błogie chwile”

9 kwietnia rozpoczął się Wielki konkurs przyjemności „Grand. Błogie chwile”. Celem akcji jest promocja marki premium Grand i Grand Gold. W jury konkursu znalazła się znana blogerka kulinarna Sylwia Ładyga.

Akcja konsumencka „Grand. Błogie chwile” to 10 tygodni przyjemności w 5 turach. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 2 lody Grand lub Grand Gold na jednym paragonie i dokonać zgłoszenia hasła, zdjęcia, wideo lub GIFa na landing page Grand.BlogieChwile.pl. Do wygrania jest 500 nagród, a w tym m.in: ekskluzywne wyjazdy na Gran Canaria, konsole PlayStation 4, kamery GoPro, aparaty Instax Fujifilm Mini. Zwycięzców wybierze jury, w którym zasiada m.in. autorka bloga Ostra na słodko, Sylwia Ładyga, znana m.in. z V edycji MasterChef Polska. Konkurs potrwa do 17 czerwca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcję lodów Koral, właściciela marki Grand i Grand Gold, promują: materiały POS, spot reklamowy „Lody Grand w nowej odsłonie 2018”, szeroko emitowany w Internecie, kampanie banerowe w sieci Google, na YouTube oraz portalach Interia.pl i Plejada.pl. Komunikacja konkursu odbywa się również w serwisach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Za organizację i komunikację akcji odpowiada agencja Veneo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij