Tryumf, producent trofeów, w swojej najnowszej kampanii przekonuje, jak ważne dla dalszego rozwoju i osiągania największych sukcesów są pierwsze zwycięstwa.
Nikt bowiem nie zdobywa najważniejszych trofeów na początku swojej kariery. Prowadzi do nich szalenie długa i ciężka droga, którą rozpoczyna właśnie pierwsze zwycięstwo.
Tryumf, jako ceniony producent wysokiej jakości trofeów, doskonale rozumie, że pierwsze wygrane, wyróżnienia, puchary i medale budują przyszłych zwycięzców i stanowią jeden z ważniejszych fundamentów ich dalszych zmagań.
W ramach kampanii Tryumf wraz z agencją reklamową Dziadek do orzechów przygotowali serię wywiadów, w których znani sportowcy, artyści i biznesmeni odpowiadają o swoich pierwszych sukcesach, prezentując zdobyte wtedy trofea.
O swoich pierwszych zwycięstwach opowiedzieli w kampanii:
Albert Szczygielski - czterokrotny Mistrz Polski w kulturystyce, medalista Mistrzostw Świata i Europy
Ula Zając-Pałdyna - twórca bloga HR na obcasach
Mirosław Bieniecki - biegacz, organizator imprez biegowych
Artur Stolikowski - reprezentant kadry Polski w Amp Futbol
Paweł Kołodziejczyk - wędkarz, twórca przewodnika wędkarskiego Garbus-Fishing
Magdalena Tul - piosenkarka, reprezentantka Polski na Konkursie Piosenki Eurowizji
Maciej Jodko - dwukrotny olimpijczyk w snowboardcrossie, wielokrotny Mistrz Polski w downhillu
Sebastian Kotwica - zawodnik MMA z zawodowym rekordem 11 zwycięstw i 2 porażek
Paulina Krzek "Jasirah" - zwyciężczyni konkursu tańca orientalnego "Bellydancer of the Universe" w Kalifornii
Ross Knap - zdobywca nagród UPC Think Big oraz Audi Digital Innovation
Wszystkie wywiady przygotowane w ramach kampanii dostępne są na stronie Tryumf.
Za koncepcję i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Produkcją materiałów wizualnych zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup i obsługa mediów realizowana jest przez dom mediowy Novem.