Historie pierwszych zwycięstw w kampanii marki Tryumf

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Historie pierwszych zwycięstw w kampanii marki Tryumf

10 kwietnia wystartowała kampania reklamowa marki Tryumf, przedstawiająca historie pierwszych zwycięstw znanych osób ze świata sportu i biznesu.

Tryumf, producent trofeów, w swojej najnowszej kampanii przekonuje, jak ważne dla dalszego rozwoju i osiągania największych sukcesów są pierwsze zwycięstwa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nikt bowiem nie zdobywa najważniejszych trofeów na początku swojej kariery. Prowadzi do nich szalenie długa i ciężka droga, którą rozpoczyna właśnie pierwsze zwycięstwo.

Tryumf, jako ceniony producent wysokiej jakości trofeów, doskonale rozumie, że pierwsze wygrane, wyróżnienia, puchary i medale budują przyszłych zwycięzców i stanowią jeden z ważniejszych fundamentów ich dalszych zmagań.

W ramach kampanii Tryumf wraz z agencją reklamową Dziadek do orzechów przygotowali serię wywiadów, w których znani sportowcy, artyści i biznesmeni odpowiadają o swoich pierwszych sukcesach, prezentując zdobyte wtedy trofea.

O swoich pierwszych zwycięstwach opowiedzieli w kampanii:

Albert Szczygielski - czterokrotny Mistrz Polski w kulturystyce, medalista Mistrzostw Świata i Europy
Ula Zając-Pałdyna - twórca bloga HR na obcasach
Mirosław Bieniecki - biegacz, organizator imprez biegowych
Artur Stolikowski - reprezentant kadry Polski w Amp Futbol
Paweł Kołodziejczyk - wędkarz, twórca przewodnika wędkarskiego Garbus-Fishing
Magdalena Tul - piosenkarka, reprezentantka Polski na Konkursie Piosenki Eurowizji
Maciej Jodko - dwukrotny olimpijczyk w snowboardcrossie, wielokrotny Mistrz Polski w downhillu
Sebastian Kotwica - zawodnik MMA z zawodowym rekordem 11 zwycięstw i 2 porażek
Paulina Krzek "Jasirah" - zwyciężczyni konkursu tańca orientalnego "Bellydancer of the Universe" w Kalifornii
Ross Knap - zdobywca nagród UPC Think Big oraz Audi Digital Innovation

Wszystkie wywiady przygotowane w ramach kampanii dostępne są na stronie Tryumf.

Za koncepcję i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Produkcją materiałów wizualnych zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup i obsługa mediów realizowana jest przez dom mediowy Novem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij