Tommy Hilfiger i Lewis Hamilton ogłaszają wspólną kolekcję TommyXLewis

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing Marek Premium

partnerem merytorycznym działu jest SZNYT

Tommy Hilfiger i Lewis Hamilton ogłaszają wspólną kolekcję TommyXLewis

Podczas eksperymentalnego wydarzenia w Szanghaju dedykowanego klientom, influencerom, VIP-om i przedstawicielom prasy, globalny ambasador kolekcji męskiej marki, Lewis Hamilton, opowiedział o tym, co go napędza zarówno podczas wyścigów, jak i poza torem.

Tommy Hilfiger, należący do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłasza, że Lewis Hamilton, brytyjski kierowca wyścigowy Formuły Jeden oraz czterokrotny zwycięzca Mistrzostw Świata Formuły Jeden®, a także globalny ambasador męskiej linii TOMMY HILFIGER, pracuje wraz z kultowym amerykańskim projektantem Tommy'm Hilfigerem, nad ich pierwszą wspólną kolekcją TommyXLewis, która zadebiutuje jesienią 2018 roku. 11 kwietnia, podczas ekskluzywnej imprezy w Szanghaju, Lewis Hamilton ujawnił fanom logo kolekcji odciskając własny znak na kultowej fladze TOMMY HILFIGER.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

"Lewis jest odważny we wszystkim co robi, od sportów wyścigowych i ekstremalnych po modę" - powiedział Tommy Hilfiger. "Współpraca w ramach kolekcji męskiej jest dla nas czymś zupełnie nowym, a jednocześnie oddaje DNA TOMMY HILFIGER. Taki efekt daje się uzyskać tylko wtedy, gdy ktoś wyznaje te same wartości i podziela nasz zapał. Zeszłej nocy z dumą zaprezentowaliśmy ekskluzywne logo i inspiracje kolekcji naszym fanom w Chinach i nie możemy się już doczekać jesieni, kiedy będziemy mogli podzielić się nią z całym światem."

Flaga TommyXLewis została zaprezentowana podczas imprezy w Szanghaju w ramach instalacji artystycznej, która ukazała również inspiracje stojące za estetyką projektu, w tym nawiązania do street artu i projekcje body artu Lewisa Hamiltona. Logo kolekcji odwołuje się do kultowej flagi Tommy'ego Hilfigera, która została umieszczona za granatowymi inicjałami Lewisa Hamiltona, odzwierciedlającymi kolory marki i liternictwo używane w brytyjskich motocyklach wyścigowych Formuły Jeden. W kolekcji znajdą się ubrania, obuwie, akcesoria, bielizna i skarpetki.

"Moje pragnienie zaprojektowania własnej kolekcji dojrzewało wraz z moim zamiłowaniem do mody. To zaszczyt współpracować z Tommy'm Hilfiger'em, aby spełnić to marzenie "- powiedział Lewis Hamilton. "Nie mogę się doczekać, kiedy pokażemy fanom na całym świecie, w jaki sposób Tommy i ja przenieśliśmy naszą kreatywność do pierwszej wspólnej kolekcji TommyXLewis."

Podczas wydarzenia w Szanghaju Lewis Hamilton zdradził uczestnikom, co go inspiruje i motywuje na co dzień. Wśród obecnych byli m.in. Shawn Yue, aktor z Hongkongu i ambasador linii męskiej TOMMY HILFIGER w Chinach, przyjaciółka marki, aktorka Maggie Jiang oraz influencerzy tacy jak Nikki Min, Chery Gun, Li Hui, Ethan Liu, Yu Hai Hang i Wu Pei. Zebrani mogli także cieszyć się wyjątkowym występem brytyjskiej piosenkarki i autorki tekstów Jessie J, która zajmuje obecnie pierwsze miejsce w chińskim reality show "Singer", a także wziąć udział w zaskakujących i wciągających atrakcjach. Dedykowana marce TOMMY HILFIGER akcja Super Brand Day dostępna na JD.com za pośrednictwem Asia Huang, z udziałem influencerów Aki i Aska, osiągnęła 12 kwietnia liczbę 26 milionów konsumentów, którzy przez cały dzień mogli korzystać ze specjalnych ofert i okazji.

Dziedzictwo marki TOMMY HILFIGER jest blisko związane z popkulturą i ikonami sportu. W latach 90-tych Tommy Hilfiger był jednym z pierwszych projektantów, który łączył świat mody i show - businessu, stając się tym samym pionierem branży, ubierającym młodych artystów, takich jak: Aaliyah, Mark Ronson czy Usher, oraz angażującym do swoich kampanii muzyków pokroju Davida Bowie czy Beyonce.

W ostatnich latach Tommy Hilfiger rozpoczął inspirujące współprace partnerskie z międzynarodowym mistrzem tenisa Rafaelem Nadalem, znaną na całym świecie supermodelką Gigi Hadid i wielokrotnie nagradzanym duetem muzyczno-producenckim The Chainsmokers. To przejaw zaangażowania marki w zwiększenie zasięgu i zdobycie zainteresowania wśród nabywców młodszego pokolenia.

Tommy Hilfiger ma na swoim koncie także współpracę z Formułą Jeden, a niedawno zapowiedział jej kolejny strategiczny rozdział jako oficjalny partner ubierający zespół wyścigowy Mercedes AMG Petronas Motorsport - czterokrotnych zwycięzców Mistrzostw Świata Formuły Jeden. Wcześniej - od 1991 do 1994 roku - marka sponsorowała zespół wyścigowy Lotus, a w 1998 roku jako pierwsza firma spoza branży motoryzacyjnej wspierała zespół Ferrari, wliczając w to stworzenie uniformów dla drużyny przez samego projektanta.

Przyjaciele i obserwatorzy marki są zaproszeni do przyłączenia się do konwersacji w mediach społecznościowych przy użyciu #WhatsYourDrive i profili @TommyHilfiger i @LewisHamilton.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij