Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

“Teraz jesteś szczęśliwa?” W mediach społecznościowych ruszyła akcja, która udowadnia, że #TrollingIsUgly

“Teraz jesteś szczęśliwa?” W mediach społecznościowych ruszyła akcja, która udowadnia, że #TrollingIsUgly
Fundacja Cybersmile stworzyła wraz z Chessie King (instagramerką, która bardzo mocno działa na rzecz samoakceptacji) kampanię, która demonstruje niszczący wpływ negatywnych komentarzy. Akcja zaczęła się od zwykłego postu na profilu Chessie, gdzie ta mówiła o pewności siebie.
O autorze
1 min czytania 2018-04-13

Kampania polegała na tym, że influencerka z pomocą specjalistów od Photoshopa, przez 24 godziny, w odpowiedzi na negatywne komentarze pod jej zdjęciami, poddawała je obróbce cyfrowej. Ciało King, poprzez edycję, przechodziło mnóstwo zmian: węższa talia, odchudzone ręce i nogi, usunięcie brwi, mniejszy nos, duże usta. Efektem akcji było zdjęcie po wszystkich przeróbkach zasugerowanych przez komentujących, na którym mogliśmy zobaczyć odmienioną kobietę…

Akcja ma za zadanie zachęcić, szczególnie młode osoby, do świętowania swojej indywidualności i zrozumienia, że oceny innych nie definiują ich świata i wyglądu.

Według badań z mową nienawiści w internecie styka się 4 na 10 młodych ludzi (14-17 lat), a zjawiska zmasowanych ataków w sieci, tzw. cyberprzemocy, których elementem jest również przemoc werbalna, doświadczył już co piąty nastolatek w Polsce (21,5%).

Aktualizacja 10.01.2019 – pojawiło się już podsumowanie całej akcji #TrollingIsUgly.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Jesteśmy społeczeństwem codziennie spędzającym kilka godzin przed monitorem, który w jakiś sposób zabezpiecza nas przed falą nieprzyjemnych reakcji innych. Czy wirtualne obrażanie boli mniej niż takie doświadczone na ulicy?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W czasach, kiedy nie rozstajemy się ze smartfonami, tworzenie nowych relacji jest trudniejsze, niż nam się wydaje, nawet jeśli jesteśmy pośrodku setek tysięcy osób. Aby otworzyć się na nowe znajomości, potrzebujesz iskry i…