Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Małgorzata Roszak-Sygocka nowym dyrektorem marketingu CityFit

Małgorzata Roszak-Sygocka została nowym dyrektorem marketingu CityFit. Polska sieć klubów fitness jest w trakcie dynamicznej ekspansji.
O autorze
0 min czytania 2018-04-17

Małgorzata Roszak-Sygocka z marketingiem związana jest od 15 lat. Dotychczas pracowała m.in. dla marek Sodexo Benefits, Sprintair, Onet.pl. Axel Springer oraz TVN. Posiada doświadczenie w tworzeniu i egzekucji strategii marketingowych online i offline oraz wdrażaniu do firm procesów digital transformation i lead generation. W swoich działaniach duży nacisk kładzie na performance marketing.

CityFit to polska sieć innowacyjnych klubów fitness, czynnych 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Jej misją jest oferowanie klubowiczom pełnego komfortu ćwiczeń w atrakcyjnej cenie i bez konieczności podpisywania długoterminowych umów. CityFit posiada obecnie 15 klubów w całym kraju i jest w trakcie dynamicznego rozwoju. Z oferty sieci już wkrótce korzystać będą mogli również użytkownicy OK System.

Małgorzata Roszak-Sygocka na stanowisku dyrektora marketingu CityFit zastąpiła Piotra Szczepanka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj