Lagardère sprzedaje aktywa radiowe w Europie Centralnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lagardère sprzedaje aktywa radiowe w Europie Centralnej

Grupa Lagardère sprzedaje swoje aktywa radiowe w Polsce, Czechach, Rumunii i na Słowacji. Nabywcą jest Czech Media Invest*.

To pierwsza z serii sprzedaży aktywów Lagardère Active planowanych w strategii ogłoszonej przez Arnaud Lagardère 8 marca 2018 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wartość transakcji wyniosła 73 mln euro. Sprzedawane spółki przyniosły łącznie 56 mln euro skonsolidowanych przychodów w 2017 roku.

Przejęcie wzmocni strategię rozwoju Czech Media Invest w segmencie medialnym, dodając do portfolio silne marki radiowe w Europie Centralnej. Sfinalizowanie transakcji wymaga jeszcze zgody krajowych urzędów regulacyjnych.

W Polsce Lagardère Active jest 100% właścicielem Eurozet sp. z o.o., w skład której wchodzą m.in.: Radio ZET, Antyradio, Meloradio, Chillizet, radiozet.pl, antyradio.pl, radiostacja.pl i planeta.fm.

* Czech Media Invest, której współwłaścicielem jest Daniel Křetínský, to duża czeska spółka medialna. Jest właścicielem czterech dzienników, licznych magazynów prasowych i serwisów internetowych. Posiada również dwie drukarnie i jest liderem dystrybucji książek i prasy (ok. 18 tys. punktów sprzedaży).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij