Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Interaktywny mini-poradnik „Sprawdź, czy Twój biznes potrzebuje mobile”

Agencja interaktywna Autentika razem z firmą Redmobile w ramach współpracy przygotowały internetowy test, za pomocą którego firmy mogą sprawdzić, jakie rozwiązanie mobilne najlepiej pasuje do ich działalności i odbiorców.
O autorze
0 min czytania 2013-07-01

Odpowiadając na kilka pytań, można dowiedzieć się, czy firma powinna zainwestować w stronę lub aplikację mobilną, czy też wykonać serwis internetowy w oparciu o ideę responsive web design. Pytania zawierają kwestie związane z określeniem formy witryny internetowej i jej istoty użytkowania, grupy docelowej oraz tym, jakim budżetem operują firmy na tego typu działania.

– Chcieliśmy stworzyć dostępne pod ręką proste i intuicyjne narzędzie dla biznesu, który byłby zainteresowany sprawdzeniem, czy ich dotychczasowe strony www są przystosowane do cyfrowych realiów. To oczywiście mocne spłycenie tematu, ale jednocześnie świetny punkt do rozpoczęcia dyskusji. Nie ma co ukrywać – sfera mobilna to pełnoprawny kanał komunikacji ze współczesnym klientem – mówi Michał Samojlik, prezes agencji Autentika.

Interaktywny mini-poradnik jest dostępny pod adresem: http://autentika.pl/dopasowane-rozwiazania-mobilne

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj