Odpowiadając na kilka pytań, można dowiedzieć się, czy firma powinna zainwestować w stronę lub aplikację mobilną, czy też wykonać serwis internetowy w oparciu o ideę responsive web design. Pytania zawierają kwestie związane z określeniem formy witryny internetowej i jej istoty użytkowania, grupy docelowej oraz tym, jakim budżetem operują firmy na tego typu działania.
– Chcieliśmy stworzyć dostępne pod ręką proste i intuicyjne narzędzie dla biznesu, który byłby zainteresowany sprawdzeniem, czy ich dotychczasowe strony www są przystosowane do cyfrowych realiów. To oczywiście mocne spłycenie tematu, ale jednocześnie świetny punkt do rozpoczęcia dyskusji. Nie ma co ukrywać – sfera mobilna to pełnoprawny kanał komunikacji ze współczesnym klientem – mówi Michał Samojlik, prezes agencji Autentika.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Interaktywny mini-poradnik jest dostępny pod adresem: http://autentika.pl/dopasowane-rozwiazania-mobilne