Magnum stworzył kampanię ikon przyjemności. Przypatrz się dobrze, a poczujesz powiew świeżości!

Magnum stworzył kampanię ikon przyjemności. Przypatrz się dobrze, a poczujesz powiew świeżości!

Producent lodów Magnum od lat zaskakuje nas odważnymi i pięknymi kreacjami. W najnowszej kampanii marki kształty lodów są sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.

Marka Unilever przy stworzeniu tej kampanii podjęła współpracę z francuskim ilustratorem Thomasem Danthonym, który słynie z lekkich i odważnych kompozycji. Billboardy, które będzie można zobaczyć w największych miastach Europy pokazują letnie chwile rozkoszy i wprowadzają nas w wakacyjny nastrój. Majstersztyk!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Co myślcie o takiej formie uchwycenia przyjemności?

PS

Lato i lody to duet idealny. Nie ma na świecie diety, która powstrzyma nas od zakupu jednego, niosącego ochłodę loda w upalny dzień! Jeszcze ciężej oprzeć się pokusie, kiedy reklamy lodów wyglądają tak apetycznie!

PS2

Lato, słońce, upał... Lody włoskie, na patyku, a może domowej roboty? W każdej postaci stanowią idealną przekąskę w upalne dni, a o ich atrakcyjności nie zapominają producenci, prześcigając się w pomysłach na nowe formy reklamy. Przegląd reklam, które ochłodzą możecie zobaczyć tutaj.

PS3

Na doskonały sposób na zagospodarowanie przestrzeni i stworzenie niecodziennej kreacji wpadło Spotify, które daje miłośnikom jego twórczości możliwość podróży „na marsa” i obejrzenie tego, co miało dla artysty szczególne znaczenie, wpłynęło na jego muzykę, modę, kulturę. Więcej o akcji poświęconej Davidowi Bowie, przeczytacie → tutaj.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij