Kamikaze wygrała przetarg na obsługę działań marki junior-angin w Social Mediach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kamikaze wygrała przetarg na obsługę działań marki junior-angin w Social Mediach

Agencja Kamikaze po wygranym przetargu przejęła budżet marki junior-angin (należącej do M.C.M Klosterfrau Healthcare Sp. z o.o.) na działania w Social Mediach. Agencja zajmie się stworzeniem i realizacją platformy komunikacji marki, opierającej się o media społecznościowe oraz blog.

Agencja będzie też odpowiedzialna za zakup mediów i prowadzenie kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Wybraliśmy agencję Kamikaze, bo już na etapie przetargu wykazała się świetnym wyczuciem potrzeb naszej grupy docelowej. Przekonały nas propozycje kreatywnego angażowania odbiorców – nie tylko rodziców, ale też tych najmłodszych, z myślą o których tworzymy produkty junior-angin. Nie bez znaczenia było także doświadczenie i silna pozycja Kamikaze na rynku” – mówi Jagoda Rutkowska, Junior Product Manager w M.C.M Klosterfrau Healthcare Sp. z o.o.

Celem prowadzonych przez Kamikaze działań będzie budowanie świadomości marki oraz zaangażowania w grupie docelowej.

Agencja stworzyła i poprowadzi profil marki na Facebooku: www.facebook.com/junioranginpl/, jest też odpowiedzialna za stworzenie koncepcji bloga, jego rozwój oraz dalsze prowadzenie (blog powstanie w późniejszym czasie).

W ramach stałej obsługi agencja będzie realizowała również szereg działań cyklicznych dla marki junior-angin, przykładowo:

  • „Akademia Kreatywnego Rodzica”, czyli kluczowy element z punktu widzenia komunikacji marki w social media. Akademia to cykl filmików „zrób to sam” z poradami jak w ciekawy sposób spędzić czas z dzieckiem - agencja odpowiada za pomysły, realizację i promocję filmów.
  • Konkursy na Facebooku, w ramach których agencja odpowiada za ich koncepcje kreatywne, organizację i realizację.
  • Cykl wpisów poradnikowych na Facebooku, powiązanych z blogiem marki.

Umowa Kamikaze z M.C.M Klosterfrau Healthcare Sp. z o.o. będzie obowiązywać do końca 2018 r.

Marka junior-angin, pod którą są sprzedawane produkty na ból gardła u dzieci, nie była do tej pory obecna w mediach społecznościowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij