Idea Bank przy współpracy z Hand Made stworzyło wyjątkową placówkę bankową, mieszczącą się w specjalnym wagonie Idea Hub Express, dołączonym do wybranych pociągów PKP Intercity. Jego wnętrze zaaranżowane jest na kształt przestrzeni cooworkingowej.
Agencja GONG została nagrodzona podwójnym złotem za projekt Tymbark Funbot. W jego ramach stworzono aplikację opartą na sztucznej inteligencji, w której wirtualny kapsel w czasie rzeczywistym komentował zdjęcia przesyłane przez użytkowników.
Dwie złote nagrody otrzymało także Saatchi&Saatchi za zgłoszony projekt War on Cancer dla Fundacji Onkologicznej Alivia.
Z kolei aż trzy złote nagrody otrzymała w tym roku agencja Grey Worldwide Warszawa. Jedna z nich została przyznana za projekt „Kartka wentylacyjna”, a pozostałe dwie dotyczą projektu „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” i zostały przyznane w kategoriach Innowacyjny biznes i Innowacyjne doświadczenie - Kampanie społeczne.
W kategorii Innowacyjny biznes złoto otrzymało także Dragon Rouge za kampanię „INNA BAJKA. Superfood na co dzień.”. INNA BAJKA to marka produktów w postaci łatwych do przygotowania, zdrowych posiłków.
Havas Media Group dla swojego klienta UNIMOT stworzyło aplikację mobilną Tankuj24, która pozwala kierowcom na porównanie cen paliw na stacjach, a także na zakup tańszego paliwa. W wybranych stacjach współpracujących z Tankuj24 mogą oni otrzymać rabaty i tankować taniej.
fot. materiały prasowe
Złotem może się pochwalić również AMS. Firma nagrodę otrzymała za stworzenie innowacyjnego rozwiązania - Dynamic Backlight, outdoorowych gifów, czyli wyposażonych w diody nośników reklamowych, które za pomocą światła tworzą efekt ruchu.