Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Walk z komunikacją „Dobrej Aukcji” Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa i Przyjaciół

25 kwietnia wystartowała „Dobra Aukcja”, w ramach której można wylicytować wyjątkową piłkę z 1977 roku, podpisaną przez zawodników grających pod wodzą Jacka Gmocha na igrzyskach w Montrealu (1976) i na mundialu w Argentynie (1978).
O autorze
1 min czytania 2018-04-26

Inicjatorem akcji jest warszawska Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa. Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji akcji oraz wsparcie działań event marketingowych odpowiada Walk.

W ramach „Dobrej Aukcji” odbędzie się szereg wydarzeń-aukcji charytatywnych, na których wystawione zostaną wyjątkowe przedmioty związane z piłkarską reprezentacją Polski – oryginalne koszulki z autografami piłkarzy, rękawice bramkarskie, wydawnictwa i wiele innych unikatowych pamiątek. Największą gratką dla licytujących jest jednak „biedronka” ozdobiona autografami, które 40 lat temu złożyli na niej m.in. Jacek Gmoch, Zbigniew Boniek, Adam Nawałka, Kazimierz Deyna czy Jan Tomaszewski. Piłka została znaleziona w archiwach Fundacji podczas porządków prowadzonych przez jej pracowników. Wkrótce po tym powstał pomysł przeprowadzenia akcji charytatywnej z jej wykorzystaniem.

Całkowity dochód z „Dobrej Aukcji” zostanie przeznaczony na rozwój programu „Hospicjum Plus” Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie. Jest to największa tego typu placówka w województwie mazowieckim, zapewniająca opiekę paliatywną osobom dorosłym nieprzerwanie od 1990 roku. Obecnie każdego roku pod skrzydłami Fundacji znajduje się około 2300 chorych i ich rodzin w opiece domowej oraz 1000 pacjentów w hospicjum stacjonarnym.

„Dobra Aukcja” wystartowała 25 kwietnia i zakończy się 27 maja. Za opracowanie strategii komunikacji akcji i jej realizację oraz współpracę z partnerami i patronami medialnymi, a także wsparcie działań event marketingowych odpowiada Walk. Partnerem technologicznym akcji jest Allegro.pl – wszystkie licytacje prowadzone są poprzez platformę Allegro Charytatywni. Wsparcie merytoryczne zapewnia PZPN. Przygotowaniem kreacji zajęła się agencja Lungo. Partnerami „Dobrej Aukcji” są również: PGE Narodowy, Hotel Marriott Warszawa, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, Sodexo, Grupa Onet, Telewizja Polska z patronatem kanału TVP Sport oraz studio Shot Art. Wszystkie podmioty zaangażowały się w akcję pro bono.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat „Dobrej Aukcji” znajduje się pod adresem: dobraaukcja.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing