Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Katarzyna Nicewicz dołącza do zespołu WebTalk

Z początkiem 2018 roku do agencji WebTalk dołączyła Katarzyna Nicewicz, manager z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie client service i digitalu. Objęła stanowisko Senior Account Managera i odpowiada za zarządzanie jednym z zespołów agencji.
O autorze
0 min czytania 2018-04-27

Do obowiązków Katarzyny Nicewicz należy koordynacja prac i rozwijanie 8-osobowego zespołu Client Service, który obsługuje nowo pozyskanych oraz kluczowych klientów agencji WebTalk, takich jak KIA Motors Polska, CityFit czy Enel-Med.

Nicewicz posiada ponad 18-letnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu projektami, również w zakresie digitalu i mediów społecznościowych. Zdobywała je w takich firmach, jak HyperCrew, gdzie przez ostatni rok pracowała na stanowisku Client Service Directora, After Hours, Uniwersytet im. Adama Mickiewicz w Poznaniu, czy Internet Group. W Telefonii Dialog współpracowała przy tworzeniu produktów i wprowadzeniu usług DSL na rynek. Tworzyła strategie marketingowe i realizowała działania dla wielu dużych marek, m.in. Pepsico, GSK, BSH, Impost, DaGrasso czy Exatel.