Do obowiązków Katarzyny Nicewicz należy koordynacja prac i rozwijanie 8-osobowego zespołu Client Service, który obsługuje nowo pozyskanych oraz kluczowych klientów agencji WebTalk, takich jak KIA Motors Polska, CityFit czy Enel-Med.
Nicewicz posiada ponad 18-letnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu projektami, również w zakresie digitalu i mediów społecznościowych. Zdobywała je w takich firmach, jak HyperCrew, gdzie przez ostatni rok pracowała na stanowisku Client Service Directora, After Hours, Uniwersytet im. Adama Mickiewicz w Poznaniu, czy Internet Group. W Telefonii Dialog współpracowała przy tworzeniu produktów i wprowadzeniu usług DSL na rynek. Tworzyła strategie marketingowe i realizowała działania dla wielu dużych marek, m.in. Pepsico, GSK, BSH, Impost, DaGrasso czy Exatel.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024