Katarzyna Nicewicz dołącza do zespołu WebTalk

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Nicewicz dołącza do zespołu WebTalk

Z początkiem 2018 roku do agencji WebTalk dołączyła Katarzyna Nicewicz, manager z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie client service i digitalu. Objęła stanowisko Senior Account Managera i odpowiada za zarządzanie jednym z zespołów agencji.

Do obowiązków Katarzyny Nicewicz należy koordynacja prac i rozwijanie 8-osobowego zespołu Client Service, który obsługuje nowo pozyskanych oraz kluczowych klientów agencji WebTalk, takich jak KIA Motors Polska, CityFit czy Enel-Med.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nicewicz posiada ponad 18-letnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu projektami, również w zakresie digitalu i mediów społecznościowych. Zdobywała je w takich firmach, jak HyperCrew, gdzie przez ostatni rok pracowała na stanowisku Client Service Directora, After Hours, Uniwersytet im. Adama Mickiewicz w Poznaniu, czy Internet Group. W Telefonii Dialog współpracowała przy tworzeniu produktów i wprowadzeniu usług DSL na rynek. Tworzyła strategie marketingowe i realizowała działania dla wielu dużych marek, m.in. Pepsico, GSK, BSH, Impost, DaGrasso czy Exatel.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij