San Markos dla nowej sieci dyskontów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
San Markos dla nowej sieci dyskontów

Ruszyła kampania tv dla marki dyskontowej sklepów z odzieżą i produktami domowymi TXM. Do współpracy w Polsce marka wybrała agencję San Markos.

Marka TXM Textilmarket istnieje na rynku od ponad 20 lat. To polska sieć odzieży z segmentu dyskontowego licząca łącznie ponad 400 sklepów w Polsce, Rumunii i Słowacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu reklamowego we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych oraz wybranych tematycznych. W spocie wykorzystano trend Generations, który adresuje ofertę do osób w różnym wieku. To odpowiedź na potrzeby klientów i trendy rynkowe. Utrzymana w lekkiej i nowoczesnej formie reklama, adresowana jest do kobiet w wieku 25+.

„Zdecydowaliśmy się na działania telewizyjne, aby pokazać klientom markę TXM z innej strony, odświeżyć nieco jej wizerunek i przypomnieć o walorach, jakimi są z pewnością doskonałe ceny w połączeniu z atrakcyjnym wyglądem produktu. Wierzymy, że kampania przysporzy nam wielu nowych klientów – zarówno w sklepach, jak i online.” – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Dyrektor Marketingu TXM.

Działania te wspierane są poprzez inne narzędzia komunikacji, w tym Internet, social media oraz gazetkę promocyjną.

Za produkcję kampanii odpowiedzialny jest dom produkcyjny Lucky Luciano, a za zakup mediów dom mediowy Code Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij