Te zdjęcia pokazują codzienne sytuacje z różnych perspektyw i zachęcają do patrzenia na życie szerzej

Te zdjęcia pokazują codzienne sytuacje z różnych perspektyw i zachęcają do patrzenia na życie szerzej
Nowojorski fotograf, Justin Bettman, tworzy na ulicach dużych miast pokoje zbudowane z porzuconych mebli, by następnie wykonywać w nich inscenizowane zdjęcia. Po sesji zostawia scenografię dla wszystkich fanów fotografii i nietuzinkowych wnętrz, którzy...
O autorze
1 min czytania 2018-04-30

…mogą puścić wodze fantazji i wykonać własne zdjęcia.

Projekt „Set in the street” powstał dla samorealizacji autora, ale bardzo szybko się rozwinął. Jego pomysły są surowe, prowokacyjne i dość ekscentryczne. Po zrealizowanych ujęciach w danej scenerii artysta zostawia instalacje, by przechodnie mogli sobie usiąść, popracować, chłonąć atmosferę i łączyć wyimaginowany świat fantazji z rzeczywistością ruchliwych metropolii.

Justin zawsze wykonuje zdjęcia w dwóch wersjach: jedno to kadrowane ujęcie, w którym widać tylko scenerię, drugie natomiast to pełne ujęcie przestrzeni. Artysta mówi, że takie spojrzenie na sztukę pozwala bawić mu się perspektywą i zachęca do tego, by w życiu patrzeć szerzej 😉

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak się Wam podoba projekt?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niedawno mogliśmy zobaczyć współpracę marki Unilever i francuskiego ilustratora, który słynie z lekkich i odważnych kompozycji. Billboardy stworzone w kampanii pokazują letnie chwile rozkoszy i wprowadzają nas w wakacyjny nastrój. Majstersztyk!

PS2

Równie niedawno, głośno było o KFC. Marka połączyła siły z Ogilvy & Mather, aby nowa kampania marki była „ostra i gorąca”. Zdjęcia, które zobaczycie, ożywią scenerię każdej restauracji pułkownika Sandersa dzięki ognistym kulom z prawdziwego zdarzenia!