EFECTA – rusza kampania PKN ORLEN

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
EFECTA – rusza kampania PKN ORLEN

25 kwietnia rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa PKN ORLEN. Koncern reklamuje nowe paliwa EFECTA. Celem kampanii jest zapoznanie klientów z właściwościami nowych paliw i zbudowanie świadomości marki. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Najnowsza kampania paliw EFECTA jest kolejnym etapem komunikacji koncernu w ramach platformy komunikacyjnej zatytuowanej „Kierunek ORLEN“.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców o nowych paliwach dostępnych na wszystkich stacjach ORLEN i zbudowanie jej świadomości w szerokiej grupie kierowców. Kampania reklamowa podkreśla główny atrybut nowego paliwa – „czyszczenie silnika“.

Spot reklamowy przedstawia kierowców „zakochanych w swoich samochodach“. W najnowszym spocie w humorystyczny sposób ukazane są relacje właściciel – samochód i po raz kolejny pojawia się w nim znana z wcześniejszej kampanii ORLEN charakterystyczna postać kosmity.

W ramach swojej kampanii ORLEN wykorzystuje dwa formaty spotów – 30 i 45 – sekundowe. Wykorzystano w niej szeroki media mix: telewizja, radio, prasa, internet, outdoor oraz materiały POS na stacjach benzynowych.

Kampania została przygotowana przez Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencję Publicis oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij