Gucci zaprosił do współpracy 15 ilustratorek z całego świata, które w nowej kampanii mówią o przyjaźni, młodości i różnych obliczach kobiecości

Marketing Marek Premium

partnerem merytorycznym działu jest SZNYT

Gucci zaprosił do współpracy 15 ilustratorek z całego świata, które w nowej kampanii mówią o przyjaźni, młodości i różnych obliczach kobiecości

W ramach kampanii nowego zapachu Gucci Bloom Acqua di Fiori marka podjęła współpracę z 15 ilustratorkami z całego świat, by te zinterpretowały znaczenie zapachu, pokazując różne oblicza kobiecości.

Każda z zaproszonych artystek miała stuprocentową swobodę twórczą tak, by efektem było osobiste i energetyczne spojrzenie na nowy zapach. Projekt #AcquadiFiori przyniósł niepowtarzalne interpretacje artystyczne. Finalnie możemy zobaczyć grafiki imitujące stare zielniki, autoportrety, komiksy, piękne ilustracje, a wszystko to porusza temat przyjaźni, dojrzałości i różnego oblicza kobiecości, dlaczego? Ponieważ nowy zapach marki łączy w sobie zieleń galbanum i pąki czarnej porzeczki z ciężkim drzewem sandałowym – co ma wywoływać skojarzenia z młodzieńczą energią i siostrzanymi przyjaźniami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wśród artystek znalazły się Langley Fox Hemingway, Frances Cannon, Emma Allegretti, Joy Miessi, Joana Avillez, Fee Greening czy Phoebe Collings-James. Marka wyszukiwała ich za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Co myślicie o tej kampanii? Więcej zdjęć znajdziecie na Instagramie marki. 

PS

Niedawno nową twarzą Louis Vuitton została Emma Stone. W spocie zobaczyć możemy malownicze scenerie kalifornijskich pustkowi i pustyni, na tle których aktorka pokazana jest z różnymi wariantami torebki Capucine.

PS2

Inna kampania, która pobudziła internet do życia to nowa kreacja lodów Magnum. Marka od lat zaskakuje nas odważnymi i pięknymi kreacjami. W najnowszej kampanii kształty lodów są sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij