TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

SQUID ma już milion użytkowników

7 maja 2018 Njuice AB ogłosiła, że SQUID - aplikacja informacyjna dla pokolenia millenialsów osiągnęła liczbę miliona pobrań od chwili pojawienia się na rynku w 2017 roku. Nasza aplikacja została właśnie ulepszona o szereg nowych cech, między innymi sortowanie kolejności tematów oraz...
O autorze
1 min czytania 2018-05-08

…blokowanie wybranych źródeł, aby można było jak najlepiej dopasować ją do swoich potrzeb.

Aplikacja SQUID dostarcza istotne informacje w łatwy sposób, oferuje szeroki zakres tematyczny, pozwala użytkownikom stworzyć własny, bogaty w zdjęcia news feed. Squid zapewnia dostęp do najlepszych źródeł informacji w sieci, dzięki czemu czytelnicy mogą być w centrum aktualnych wydarzeń na świecie I dzielić się nimi na portalach społecznościowych. Tym co wyróżnia SQUID od innych aplikacji jest szeroki wachlarz innowacyjnych narzędzi, które uatrakcyjniają czytanie.

Jesteśmy bardzo podekscytowani osiągnięciem miliona pobrań naszej aplikacji” – powiedział Johan Othelius, założyciel i prezes SQUID. “Jednocześnie miło nam poinformować o nowych narzędziach, dzięki którym użytkownicy SQUIDa mogą go spersonalizować jeszcze bardziej

O aplikacji SQUID:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

SQUID jest aplikacją stworzoną przez Njuce AB, szwedzką firmę z siedzibą w Sztokholmie. Jest to bardzo szybko rozwijająca się aplikacja skierowana głównie do europejskiego pokolenia millenialsów. Aplikacja co miesiąc zdobywa ogromną liczbę nowych użytkowników, jest dostępna za darmo w następujących krajach: Wlk Brytania, Włochy, Polska, Hiszpania, Francja, Holandia, Rosja, Niemcy, Austria I Australia, a także w wersji katalońskiej oraz międzynarodowej. Aplikacja zdobywa bardzo dobre recenzje na Google Play Store i App Store, jak również zbiera świetne opinie w prasie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing