Upside wygrał przetarg na obsługę reklamową marki Twist

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Upside wygrał przetarg na obsługę reklamową marki Twist

Bakoma powierzyła obsługę budżetu marki jogurtów do picia Twist agencji reklamowej Upside.

Przetarg dotyczył przygotowania strategii i kreacji nowej reklamy telewizyjnej, współpracy z influencerami, projektu konkursu konsumenckiego oraz działań w mediach społecznościowych. Upside ma obsługiwać markę Twist przez najbliższe dwa lata.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Szczegóły dotyczące przetargu nie zostały ujawnione.

Wcześniej Upside realizował już projekty dla marki, odpowiada m.in. za stworzenie platformy komunikacyjnej #TwistYourself. W jej ramach w 2017 roku odbył się konkurs konsumencki oraz liczne akcje w mediach z udziałem influencerów. Ubiegłoroczna kampania reklamowa odniosła sukces zasięgowy, a same działania digitalowe uzyskały ponad 25 mln odsłon.

Upside to agencja strategiczno-kreatywna, wykorzystująca narzędzia ekonomii behawioralnej do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Przygotowuje i realizuje działania z zakresu reklamy ATL, kampanie komunikacyjne 360°, kampanie z zakresu digital, organizuje eventy i prowadzi obsługę w mediach społecznościowych. Agencja powstała w 2010 r. Do grona wiodących klientów należy Carlsberg Polska (marka Okocim), Bakoma, USP Zdrowie i sieć farmaceutyczna DOZ.pl.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij