Przetarg dotyczył przygotowania strategii i kreacji nowej reklamy telewizyjnej, współpracy z influencerami, projektu konkursu konsumenckiego oraz działań w mediach społecznościowych. Upside ma obsługiwać markę Twist przez najbliższe dwa lata.
Szczegóły dotyczące przetargu nie zostały ujawnione.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wcześniej Upside realizował już projekty dla marki, odpowiada m.in. za stworzenie platformy komunikacyjnej #TwistYourself. W jej ramach w 2017 roku odbył się konkurs konsumencki oraz liczne akcje w mediach z udziałem influencerów. Ubiegłoroczna kampania reklamowa odniosła sukces zasięgowy, a same działania digitalowe uzyskały ponad 25 mln odsłon.
Upside to agencja strategiczno-kreatywna, wykorzystująca narzędzia ekonomii behawioralnej do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Przygotowuje i realizuje działania z zakresu reklamy ATL, kampanie komunikacyjne 360°, kampanie z zakresu digital, organizuje eventy i prowadzi obsługę w mediach społecznościowych. Agencja powstała w 2010 r. Do grona wiodących klientów należy Carlsberg Polska (marka Okocim), Bakoma, USP Zdrowie i sieć farmaceutyczna DOZ.pl.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024