Socializer dla Flora

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Socializer dla Flora

Marka z portfolio Unilever Polska została nowym klientem Socializer. Agencja wygrała przetarg na obsługę działań online, z naciskiem na media społecznościowe.

Agencja odpowiedzialna będzie za obsługę marek Flora Original oraz Flora ProActiv w internecie, w tym zbudowanie społeczności marki Flora na Facebooku. Do kluczowych zadań agencji należeć będzie zarządzanie fanpage marki na Facebooku oraz serwisem internetowym klienta www.flora.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Flora to margaryna zalecana osobom dbającym o dietę zdrową dla serca. Wszystkie działania agencji skupią się wokół zdrowego trybu życia i dbania o serce oraz prawidłowy poziom cholesterolu.

Oprócz dotarcia do użytkowników Facebooka, Socializer przygotował również szereg działań ePR, które pomogą zwiększyć zasięg kampanii. Umowa z marką należącą do Unilever Polska została podpisana do końca roku. Klient pozyskany został w drodze przetargu. Po stronie agencji za projekt odpowiedzialni będą: account manager Tomasz Milewski, new business director Anna Zielińska oraz creative strategy manager Maciej Dutkowki.

– Zdecydowaliśmy się na wybór agencji Socializer ze względu na kompleksowość przedstawionej w przetargu strategii i wszechstronność działań, jakie ofertuje agencja w ramach jej realizacji. Wierzymy, że doświadczenie i profesjonalizm agencji pozwolą marce rozwinąć skrzydła w internecie. – mówi Małgorzata Trubilin, brand manager w Unilever Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij