grafika: fotolia.pl
Według badania przeprowadzonego przez firmę IDEA! Management Consulting na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR pensje w agencjach reklamowych zaczynają się od 36 749 zł brutto rocznie (na stanowisku Junior Graphic Designer) i sięgają nawet 251 123 zł (na stanowisku Client Service Director). Z całością badania możecie zapoznać się tutaj.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Publikacja przygotowana przez SAR wzbudziła bardzo wiele emocji i zapoczątkowała wiele dyskusji. W związku tym postanowiliśmy umożliwić wszystkim zainteresowanym wypowiedzenie się w tym temacie w naszej ankiecie. Czy jej wyniki będą diametralnie inne od tych, które przedstawił SAR?
Wypełnienie poniższej ankiety zajmie Wam dosłownie minutę. Jej wynikami podzielimy się jeszcze w tym miesiącu na łamach NowegoMarketingu. Ankieta jest anonimowa!
Bezpośredni link do ankiety
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing