VanLeif dla Starbucks na chłodno

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VanLeif dla Starbucks na chłodno

Agencja wygrała przetarg na letnią kampanię promocyjną Starbucks.

Wspólna platforma komunikacyjna „Weź to na chłodno” będzie wspierać komunikacyjnie ekspertyzę Starbucks w zimnych napojach kawowych, między innymi: macerowanym zimną wodą przez 20 godzin Cold Brew, a także Cold Brew Latte oraz innowacyjnym Cappuccino Freddo z pianą z zimnego mleka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Platforma „Weź to na chłodno” to zachęta, by się na chwilę zrelaksować, zresetować, ostudzić emocje. Zimny kawowy napój to antidotum na gorączkę życia w mieście. Tego lata wizyta w Starbucks będzie synonimem ochłody, relaksu i pozytywnej energii.

Agencja tworzy content, który będzie wykorzystywany na 7 rynkach. Autorką zdjęć jest Kasia Będzińska – twórczyni popularnego profilu na Instagramie Minimaliving. Do współpracy zostaną zaproszeni także inni influencerzy, którzy pokażą swoją interpretację głównego hasła kampanii. Kampania wystartowała z początkiem maja i potrwa do końca września na kanałach marki w social mediach (Facebook, Instagram). Rynki, które biorą udział w kampanii to: Polska, Niemcy, Czechy, Rumunia, Węgry, Słowacja i Bułgaria.

VanLeif odpowiada za strategię, kreację i produkcję kontentu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij