Masz wyjątkowe biuro w branży kreatywnej? Zgłoś je do konkursu OFFICE SUPERSTAR 2018

Prawie 90% pracowników biurowych deklaruje, że design miejsca pracy jest dla nich ważny – wynika z raportu Leesman Index „The Next 250k”. Dlatego biura coraz częściej to innowacyjne i inspirujące przestrzenie.
O autorze
2 min czytania 2018-05-10

Najciekawszych przykładów aranżacji poszuka CBRE w drugiej edycji konkursu OFFICE SUPERSTAR 2018. Do wyścigu mogą stanąć wszystkie firmy i instytucje, które uważają swoje biuro za najlepszą wizytówkę. Zgłoszenia są zbierane od 8 maja do 30 czerwca br. w aż 17 kategoriach, w tym: najlepsze biuro w branży kreatywnej.

W biurze spędzamy co najmniej 1/3 naszego dnia. Dlatego oczekujemy, że będzie ono czymś więcej niż tylko przestrzenią do pracy. Pracownikom zależy na połączeniu domowych aranżacji z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, dzięki czemu mają komfort pracy, są bardziej kreatywni i chętniej przebywają w biurze. W naszym konkursie szukamy takich przestrzeni, które potrafią pogodzić te perspektywy. Zależy nam też, żeby poprzez OFFICE SUPERSTAR, budować świadomość wśród organizacji tego, że wygląd ich biura ma znaczenie w kontekście relacji z pracownikami. Podczas ubiegłorocznej edycji przekonaliśmy się, że nowoczesnych aranżacji biurowych jest w Polsce bardzo wiele. Pora poznać kolejne, zaskakujące i inspirujące – mówi Natalia Wenzławska, Zastępca Dyrektora Marketingu i Komunikacji, CBRE.

Na celowniku biura z branży kreatywnej, z których nie chce się wychodzić

OFFICE SUPERSTAR to pierwszy i jedyny w Polsce konkurs promujący organizacje, które swoje biura postrzegają nie tylko jako miejsce pracy, ale kreują przestrzeń przyjazną i komfortową dla swoich pracowników. Przy okazji CBRE chce pokazać aktualne trendy, kształtujące rynek powierzchni biurowych w różnych branżach oraz wyróżnić nowatorskie koncepcje, które sprawdziły się w praktyce.

W konkursie może wziąć udział każdy najemca lub właściciel przestrzeni biurowej, który chce pochwalić się swoją aranżacją, a przy okazji wzmocnić wizerunek firmy jako dobrego pracodawcy i partnera w biznesie. Może to być zarówno mała firma zatrudniająca kilka czy kilkanaście osób, jak również korporacja, która zajmuje w budynku kilka pięter. Wystarczy od 8 maja do 30 czerwca wypełnić bezpłatny formularz na stronie www.officesuperstar.pl. Biura można zgłaszać w aż 17 kategoriach:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 7 branż: finansowa, SSC/BPO, prawnicza, doradcza, technologiczna, kreatywna, logistyczna (biuro w magazynie);
  • 5 lokalizacji biura: Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań;
  • 3 rodzaje wnętrz: biuro coworkingowe, przestrzeń socjalna, sala konferencyjna,
  • 2 rodzaje zastosowanych rozwiązań: biurowy wellness, innowacje i technologie.

Każda firma może zgłosić swoje wnętrze do kilku kategorii.

Niezależni eksperci ocenią biura

Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, wyboru laureatów dokona niezależna Kapituła, złożona z ekspertów w dziedzinie nieruchomości, architektury, środowiska pracy, zarządzania zmianą oraz designu i futurologii. Wśród nich znajdują się m.in.: prof. dr hab. inż. architekt Ewa Kuryłowicz, Radosław Gajda – autor vloga „Architecture is a good idea”, Ewa Andrzejewska – redaktor naczelna „Eurobuild CEE”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się na początku października br. podczas gali CBRE IDEA LAB, a zwycięzcy otrzymają tytuł OFFICE SUPERSTAR 2018 oraz niezwykłą statuetkę w postaci lewitującej doniczki. Co więcej, w ramach każdego zwycięskiego projektu wyróżnienie przysługuje również architektom i projektantom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Biurowe wyróżnienia już po raz drugi

W pierwszej edycji konkursu OFFICE SUPERSTAR wzięło udział ponad 100 polskich i międzynarodowych organizacji, spośród których Kapituła wyłoniła 11 najbardziej unikalnych wnętrz biurowych. Wśród wyróżnionych znalazły się aranżacje Avivy, OLX i Skanska.

Honorowy patronat nad tegoroczną edycją konkursu ponownie objęło Stowarzyszenie Architektów Polskich (SARP), partnerami strategicznymi projektu zostali Grupa Nowy Styl oraz Philips Lighting, a partnerem firma Devire. Szczegóły konkursu, formularz zgłoszeniowy oraz regulamin znajdują się na stronie.