Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Nowa nominacja dla BE7 – German Design Award 2019!

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 została nominowana do udziału w prestiżowym Europejskim konkursie German Design Award. Doceniony został projekt w zakresie brandingu zrealizowany dla marki MOYHA, która już od ponad dwóch lat coraz śmielej podbija Europejski rynek home decor.
O autorze
1 min czytania 2018-05-14

German Design Award to prestiżowy konkurs, który od lat wyróżnia najbardziej kreatywne projekty z całej Europy. Agencja BE7 wystartuje z brandingiem MOYHA w kategorii Excellent Communications Design.

W projekcie została podkreślona główna idea przyświecającą marce MOYHA- zachowanie balansu i równowagi. Efektem jest minimalistyczna, ale jednocześnie wyrazista tożsamość wizualna. Moyha to prostota w zgodzie z naturą, która pozwala na celebrowanie chwili…

– Ogromnie cieszy nas fakt, że ten projekt został dostrzeżony. Zaproszenie do konkursu jest potwierdzeniem tego, że dobrze zaprojektowana strategia pozwala na stworzenie wiarygodnej i pożądanej tożsamości i komunikacji marki. MOYHA prezentuje ogromny potencjał w kategorii home decor zarówno pod względem produktów, jak i bardzo czystego, spójnego z wartościami marki wizerunku, który odpowiada na potrzeby rynku – mówi Marcin Jasiński, Managing Director BE7.

Więcej o agencji i jej współpracy z MOYHA przeczytacie na be7.pl

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj