Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Sukienka, która rejestruje każdy niechciany dotyk. Schweppes otwiera oczy na problem molestowania

Sukienka, która rejestruje każdy niechciany dotyk. Schweppes otwiera oczy na problem molestowania
86% kobiet w Brazylii deklaruje, że było nękanych w klubach nocnych. Marka Schweppes przeprowadziła eksperyment, by potwierdzić te dane i otworzyć ludziom oczy na problem molestowania.
O autorze
1 min czytania 2018-05-15

Agencja Ogilvy Brazil wraz z marką Schweppes stworzyła sukienkę wyposażoną w czujniki rejestrujące każde dotknięcie, na jakie narażona jest kobieta w klubie nocnym. Trzy kobiety zostały poproszone o założenie ubrania i wyjście do nocnego klubu w São Paulo, a dane zarejestrowane przez czujniki przesyłane były do jednostki kontrolnej za pośrednictwem WiFi. Jednego wieczoru kobiety zostały dotknięte bez ich zgody aż 157 razy, czyli ponad 40 razy na godzinę.

Akcja ma zachęcić mężczyzn do ponownego przemyślenia swojego zachowania i traktowania kobiet z większym szacunkiem.

PS

Studenci z Uniwersytetu w Kansas zorganizowali w ubiegłym roku wystawę „Co mieli na sobie?”, która jest kontynuacją kampanii obalającej mity o tym, że ofiary gwałtów prowokują wyzywającymi strojami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przy każdym z eksponatów zamieszczono opis wydarzenia z perspektywy osoby poszkodowanej. Ekspozycja ma promować świadomość na temat przemocy seksualnej i walczyć ze stereotypami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Temat przemocy na tle seksualnym jest systematycznie poruszany na arenie międzynarodowej, dlatego coraz więcej organizacji stara się nakreślać ten problem w spotach społecznych.

Amerykańska organizacja „It’s on us” przygotowała kampanię, która ukazuje głupotę „argumentów” używanych przez sprawców przemocy seksualnej.



PS3

Google na co dzień nie kojarzy się nikomu z ubraniami. Jednak marka chce połączyć technologię z branżą fashion! Przy współpracy z H&M będzie tworzyć spersonalizowane sukienki, by żadna kobieta nie powiedziała już nigdy, że „nie ma się w co ubrać”.

Przedmiotem współpracy marek będzie spersonalizowana sukienka, którą zaprojektuje… Twój smartfon! Aplikacja mobilna Coded Couture ma za zadanie śledzić zachowania jej użytkowniczki. Będzie gromadzić informacje na temat miejsc, w których bywa, jej aktywności fizycznej, informacji o ludziach, z którymi przebywa, a nawet preferencji pogodowych i kulinarnych, na podstawie których skroi idealną sukienkę na miarę potrzeb współczesnej kobiety.