Lemon Sky dla NGO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lemon Sky dla NGO

Marek Dorobisz, creative director w Lemon Sky, promuje myślenie kreatywne i strategiczne w procesie tworzenia kampanii dla organizacji pozarządowych.

W ramach działań edukacyjnych w ostatnich dniach czerwca Marek Dorobisz opowiedział o specyfice tworzenia kampanii społecznych na dwóch konferencjach, z których każda skierowana została do innej grupy odbiorców. 26 czerwca 2013, na konferencji zorganizowanej przez Studium Przypadku - „Pokaz Społecznej Super Mocy” – Marek podzielił się ze studentami swoim doświadczeniem w ATL oraz zintegrowanej komunikacji strategiczno-kreatywnej w pracy dla NGO'sów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z kolei w sobotę 29 czerwca wystąpił podczas czterodniowej, międzynarodowej konferencji Humanity In Action, gdzie w gronie zaangażowanych działaczy organizacji pozarządowych poprowadził warsztaty pt. „Jak projektować kampanie społeczne?”

Marek Dorobisz współpracował m.in. z Polską Akcją Humanitarną, dla której zrealizował kampanię „PAH i gotowe” (we współpracy z Pawłem Stankiewiczem). Kampania została nagrodzona Złotym Orłem 2008, Golden Arrow 2008, otrzymała nominację KTR 2008 oraz Nagrodę Dziennikarzy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij