Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lemon Sky dla NGO

Marek Dorobisz, creative director w Lemon Sky, promuje myślenie kreatywne i strategiczne w procesie tworzenia kampanii dla organizacji pozarządowych.
O autorze
0 min czytania 2013-07-03

W ramach działań edukacyjnych w ostatnich dniach czerwca Marek Dorobisz opowiedział o specyfice tworzenia kampanii społecznych na dwóch konferencjach, z których każda skierowana została do innej grupy odbiorców. 26 czerwca 2013, na konferencji zorganizowanej przez Studium Przypadku – „Pokaz Społecznej Super Mocy” – Marek podzielił się ze studentami swoim doświadczeniem w ATL oraz zintegrowanej komunikacji strategiczno-kreatywnej w pracy dla NGO’sów.

Z kolei w sobotę 29 czerwca wystąpił podczas czterodniowej, międzynarodowej konferencji Humanity In Action, gdzie w gronie zaangażowanych działaczy organizacji pozarządowych poprowadził warsztaty pt. „Jak projektować kampanie społeczne?”

Marek Dorobisz współpracował m.in. z Polską Akcją Humanitarną, dla której zrealizował kampanię „PAH i gotowe” (we współpracy z Pawłem Stankiewiczem). Kampania została nagrodzona Złotym Orłem 2008, Golden Arrow 2008, otrzymała nominację KTR 2008 oraz Nagrodę Dziennikarzy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj