W ramach działań edukacyjnych w ostatnich dniach czerwca Marek Dorobisz opowiedział o specyfice tworzenia kampanii społecznych na dwóch konferencjach, z których każda skierowana została do innej grupy odbiorców. 26 czerwca 2013, na konferencji zorganizowanej przez Studium Przypadku – „Pokaz Społecznej Super Mocy” – Marek podzielił się ze studentami swoim doświadczeniem w ATL oraz zintegrowanej komunikacji strategiczno-kreatywnej w pracy dla NGO’sów.
Z kolei w sobotę 29 czerwca wystąpił podczas czterodniowej, międzynarodowej konferencji Humanity In Action, gdzie w gronie zaangażowanych działaczy organizacji pozarządowych poprowadził warsztaty pt. „Jak projektować kampanie społeczne?”
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marek Dorobisz współpracował m.in. z Polską Akcją Humanitarną, dla której zrealizował kampanię „PAH i gotowe” (we współpracy z Pawłem Stankiewiczem). Kampania została nagrodzona Złotym Orłem 2008, Golden Arrow 2008, otrzymała nominację KTR 2008 oraz Nagrodę Dziennikarzy.