Kartka, która może uratować życie — polska kampania podbija świat

Kartka, która może uratować życie — polska kampania podbija świat

Agencja Grey Group Poland stworzyła kampanię, która miała na celu przeciwdziałanie zatruciu czadem. O akcji napisały największe media branżowe.

Co roku w wyniku zatrucia tlenkiem węgla ginie w Polsce ponad 100 osób, a około 2000 hospitalizuje się z powodu rozpoznanego ostrego zatrucia. Jednym z głównych powodów wspomnianych problemów zdrowotnych jest zatrucie czadem, do którego prowadzą niesprawne przewody wentylacyjne w mieszkaniach. Polska agencja znalazła sposób, jak walczyć z zaczadzeniem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W jaki sposób? Poprzez przypomnienie na gazetkach reklamowych dostępnej każdemu techniki sprawdzenia ciągu powietrza w mieszkaniu kartką papieru.

Jak przeprowadzić test? Kartkę wystarczy wyrwać z gazetki i przyłożyć do kratki wentylacyjnej. Jeśli przylegnie – wentylacja jest sprawna. Jeśli nie – należy skontaktować się ze strażą pożarną.

Poniżej można zobaczyć wideoopis kampanii:

Do akcji włączyły się sklepy: Złote Tarasy, Lewiatan i PEPCO, które zgodziły się na wykorzystanie niewielkiej przestrzeni obecnej w gazetkach reklamowych. I tak, na materiałach promocyjnych, w nakładzie 28 mln egzemplarzy, pojawiła się specjalnie zaprojektowana informacja na temat tego jak samodzielnie dokonać prostego testu wentylacji w mieszkaniu.

Projekt otrzymał honorowy patronat Państwowej Straży Pożarnej, a o tym prostym pomyśle napisały największe globalne media branżowe, m.in. „AdAge” i „Adweek”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij