Startuje Cinema City Gaming Days

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje Cinema City Gaming Days

Cinema City we współpracy z domem sprzedaży reklamy kinowej New Age Media (NAM) oraz agencją Gameset uruchamia cykl gamingowch show o nazwie „Cinema City Gaming Days”.

To jedyny tego typu program łączący kino ze światem gier, organizowany w salach kinowych Cinema City w największych miastach Polski. Jutro, w czwartek 24 maja w kinie Cinema City Sadyba odbędzie się pierwsza impreza z cyklu. Będzie to event o charakterze edukacyjnym adresowany zarówno do fanów, jak i nowych użytkowników gry MINECRAFT. Równolegle rusza promocja programu w mediach społecznościowych. Motywem przewodnim kolejnych wydarzeń będą takie hity gamingu, jak FIFA18 i Fortnite. Partnerem technologicznym całego cyklu jest Komputronik.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsza impreza Cinema City Gaming Days to event skierowany do dzieci i młodzieży wraz z rodzicami i opiekunami. W planie są aktywności dla uczestników o różnym stopniu zaawansowania tzn. wprowadzenie do gry MINECRAFT, podstawy kodowania, zadania praktyczne oraz konkursy z nagrodami. Tym razem w roli przewodnika wystąpi gwiazda YouTube – ROX MB. „Dla Cinema City kino to przede wszystkim miejsce rozrywki związanej

z przyjemnością oglądania filmów. Jednak gaming też może być z kinem powiązany i to nie tylko na poziomie treści, jak w przypadku filmu „Avengers” i gry „Fornite”. Teraz dajemy naszym widzom także możliwość doświadczenia gry na wielkim ekranie, spotkania z ulubionymi influencerami, a zarazem wciąż łączymy dwie kluczowe dla nas wartości, jakimi są wspólna rodzinna rozrywka i edukacja – w tym przypadku w obszarze programowania, historii i biologii.” – powiedziała Izabela Karolczyk – Szafrańska, Dyrektor Marketingu Cinema City. „Mamy również do czynienia ze spójną koncepcją marketingową oscylującą wokół wykorzystania najnowszych technologii oraz niezwykłej, wciąż rosnącej popularności gier w komunikacji ze zróżnicowanymi grupami odbiorców. Kreujemy w przestrzeni kina zupełnie nowy rodzaj doświadczenia.” – dodaje Artur Manista, Client’s Partner w NAM, który odpowiada za opracowanie i wdrożenie koncepcji eventów oraz pozyskanie partnerów do programu.

Kolejne wydarzenia z cyklu Cinema City Gaming Days odbędą się w kinach Cinema City Wroclavia we Wrocławiu, Cinema City Plaza w Poznaniu oraz Cinema City Bonarka w Krakowie i Cinema City Manufaktura w Łodzi.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij