Wakacje z empiktravel.pl w kampanii telewizyjnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Wakacje z empiktravel.pl w kampanii telewizyjnej

3 lipca br. wystartowała kampania reklamowa multiproduktowego serwisu turystycznego empiktravel.pl. Obejmuje ona spot sponsorski, działania w Internecie oraz reklamy w wybranych tytułach prasowych.

Spot sponsorski empiktravel.pl jest wyświetlany w kanałach tematycznych Atmedia: Fox, Fox Life, Axn, National Geographic, Nat Geo Wild. Jego kreacja powstała przy współpracy Atmedia i działu marketingu empiktravel.pl. Kampanii telewizyjnej towarzyszą aktywności w Internecie, obejmujące kampanię mailingową, działania z zakresu SEM i kampanię afiliacyjną na portalach turystycznych, a także reklamy prasowe. Akcja promocyjna została zaplanowana na trzy tygodnie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Empiktravel.pl jest multiproduktowym serwisem turystycznym, oferującym m.in. bilety lotnicze w każdym kierunku świata, w najlepszej cenie. W promocji 5x0zł, klienci nie ponoszą opłat za rezerwację, wystawienie i wysyłkę biletu, anulowanie rezerwacji oraz płatności kartą kredytową*. Można kupić bilety regularnych przewoźników, takich jak: LOT, Lufthansa, Swiss, Qatar Airways, Air France czy British Airways oraz tanich linii lotniczych. Empiktravel.pl zapewnia również wybór ponad 600 tys. wyjazdów wakacyjnych, blisko 150 ofert wyjazdów wakacyjnych dla dzieci i młodzieży w wieku od 5 do 19 lat oraz hotele.

*mowa o opłatach pobieranych przez empiktravel.pl

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij