IKEA o RODO

IKEA o RODO

W ubiegłym tygodniu nasze skrzynki pękały w szwach w związku z wejściem w życie RODO. Zmiany w prawie stały się również pretekstem dla IKEA do stworzenia nowej reklamy, która pokazała, że marka dba o naszą prywatność od dawna.

Wewnętrzna agencja IKEA Creative Hub we współpracy z agencją Acne przygotowała reklamę, w której w żartobliwy sposób wyśmiewa RODO. Na grafice widzimy parawan Risor, który ma podkreślić, że szwedzki brand od dawna dba o prywatność swoich klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Finally, internet is catching up with real life” (w końcu internet dogania prawdziwe życie) - żartuje IKEA.

Polecamy:

PS

Brand jest znany z doskonałego wyczucia czasu. W odpowiedzi na #royalwedding marka stworzyła kreację, która podbiła serca internautów na całym świecie. „Nie martw się, HARRY wciąż jest dostępny” – tak opis towarzyszy grafice z modelem krzesła HARRY na fanpage'u sklepu IKEA.

W zabawny sposób marka podeszła do wieści o sprzedaży obrazu „Salvator Mundi” Leonarda da Vinci, który wylicytowany został za oszałamiającą kwotę 450 milionów dolarów!

Kiedy twórca kostiumów do serialu Gra o Tron powiedział, że peleryny Nocnej Straży są zrobione z dywaników kupionych w IKEA, marka szybko zareagowała i przygotowała „specjalną instrukcję”, która podpowiadała, jak każdy z nas może zrobić w swoim domu pelerynę niczym John Snow.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij