Szpitalny eksperyment z agencją Think Kong

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Szpitalny eksperyment z agencją Think Kong

Agencja Think Kong poszerza zakres współpracy z Grupą Nowy Szpital – największą siecią niepublicznych szpitali w Polsce wspierając w social media eksperymentalny projekt „Najlepszy Szpital. Giżycko”.

Zespół Think Kong jest odpowiedzialny za wsparcie komunikacyjne projektu. We współpracy z biurem prasowym Grupy Nowy Szpital agencja jest odpowiedzialna za relacjonowanie w Internecie zmian wprowadzanych w szpitalu w Giżycku. W ciągu najbliższych miesięcy agencja będzie prezentować przebieg zmian organizacyjnych dotyczących szpitala wdrażanych wspólnie z zespołem jego pracowników. W tym celu powstała dedykowana strona www.NajlepszySzpitalGizycko.pl, rozpoczęto też komunikację w serwisie Facebook i Twitter (@SzpitalGizycko).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem projektu jest edukacja na temat roli zarządzania szpitalami i zasad dobrej organizacji pracy w szpitalach. Na przykładzie szpitala w Giżycku Grupa Nowy Szpital pokazuje, że może się on zmienić w miejsce bardziej przyjazne dla pacjentów. Pierwszym elementem projektu było badanie opinii mieszkańców. Kolejnym krokiem jest przygotowanie planu zmian.

Za koordynację projektu ze strony Think Kong odpowiada Agnieszka Jałowiec.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij