Zespół Think Kong jest odpowiedzialny za wsparcie komunikacyjne projektu. We współpracy z biurem prasowym Grupy Nowy Szpital agencja jest odpowiedzialna za relacjonowanie w Internecie zmian wprowadzanych w szpitalu w Giżycku. W ciągu najbliższych miesięcy agencja będzie prezentować przebieg zmian organizacyjnych dotyczących szpitala wdrażanych wspólnie z zespołem jego pracowników. W tym celu powstała dedykowana strona www.NajlepszySzpitalGizycko.pl, rozpoczęto też komunikację w serwisie Facebook i Twitter (@SzpitalGizycko).
Celem projektu jest edukacja na temat roli zarządzania szpitalami i zasad dobrej organizacji pracy w szpitalach. Na przykładzie szpitala w Giżycku Grupa Nowy Szpital pokazuje, że może się on zmienić w miejsce bardziej przyjazne dla pacjentów. Pierwszym elementem projektu było badanie opinii mieszkańców. Kolejnym krokiem jest przygotowanie planu zmian.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za koordynację projektu ze strony Think Kong odpowiada Agnieszka Jałowiec.