Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Value Media wygrywa przetarg na obsługę Allianz

Value Media, dom mediowy należący do Group One, wygrał przetarg na obsługę mediową marki Allianz. Przedmiotem postępowania było przygotowanie propozycji działań w internecie, w tym także opracowanie strategii i zakup mediów. Umowa zostanie podpisana na czas nieokreślony.
O autorze
1 min czytania 2018-05-30

Firma Allianz Polska, obecna jest na polskim rynku od 1997 roku. W tym czasie stała się jednym z liderów rynku finansowo-ubezpieczeniowego, świadcząc usługi blisko 1,5 milionom klientów – osobom prywatnym oraz klientom korporacyjnym. W swojej ofercie ma szeroki wybór ubezpieczeń życiowych i majątkowych zarówno grupowych, jak i indywidualnych.

Przetarg, w którym zwyciężył dom mediowy Value Media, należący do Group One – największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce – dotyczył przygotowania strategii i zaplanowania zakupu mediów na potrzeby kampanii internetowych, których celem jest sprzedaż ubezpieczeń Allianz przez Internet i telefon. Działania będą prowadzone w internecie, z wykorzystaniem narzędzi marketingu efektywnościowego.

W wyniku przetargu wybraliśmy do współpracy partnera, którego oferta była najbardziej dopasowana do naszych potrzeb i spełniała nasze oczekiwania. Ważnym kryterium było także dla nas międzynarodowe doświadczenie domu mediowego, ponieważ zaplanowana współpraca obejmuje działania nie tylko na polskim rynku, ale także w innych krajach naszego regionu. Doceniliśmy także mocne kompetencje analityczne zespołu dedykowanego do obsługi Allianz” – mówi Marcin Warszewski, Dyrektor Zarządzający regionalnego zespołu ds. sprzedaży bezpośredniej Allianz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj